onzeker

A

Anoniem

Guest
vanmorgen weer een test gedaan en weer negatief. ga er dus maar vanuit dat ik niet zwanger ben. helaas ook nog steeds geen menstruatie. ben nu 5 dagen overtijd als ik uitga van een cyclus van 28 dagen. en ik weet wel dat ik onregelmatig ben maar zo lang heb ik nog nooit gewacht. de afgelopen 5 maanden had ik steeds cyclussen van 20 tot 29 dagen en daarvoor heb ik cyclussen gehad van 11 en 15 dagen. hoe onzeker kun je zijn. heb zelfs al een vroege zwangerschaptest gedaan die je 4 dagen voor je menstuatie kunt uitvoeren en zelf deze was negatief.

naar een dokter gaan heeft ook nog geen zin want die zegt toch wacht het nog maar even af.
verder ook geen klachten, alleen anderhalve week buikpijn en hoofdpijn met vlagen.

we wachten maar weer af.
liefs hilda

Hi Hilda,

Vervelend die onzekerheid... Ik heb het zelf de laatste dagen ook niets gevonden..Ik wilde zelfs heel graag ongesteld worden.. en dat terwijl je zwanger wil worden... Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Kussies Laurie

vind het zo rot voor je meid die onzekerheid....weet wat het is(vorige ronde) ik hoop zo dat het raak is maar als je al paar keer nega hebt getest is het moeilijk te zeggen...kan natuurlijk ook zijn dat je hcg pas laat hoger wordt!!!succes meissie!
Liefsss

Erg balen zeg.. Onzekerheid is vervelend als je iets ZO graag wil. Hoop dat je snel wat meer zekerheid krijgt.

Ik heb zelf (4 jaar geleden) hetzelfde gehad en toen werd ik ook niet ongesteld en de testen waren negatief. Ik kreeg toen, drie weken overtijd, eindelijk een test die een positieve uitslag gaf. Dit was na meerdere testen en zelfs nadat ik een telefonisch consult had gehad met mijn huisarts die mij vertelde dat ik echt niet zwanger was als de test een negatieve uitslag gaf.

Ik hoop voor jou dat dit bij jou ook het geval is. Sterkte in ieder geval.. Liefs Issatje

Inderdaad erg vervelend die onzekerheid.
Vorige cyclus was ik 2,5 week overtijd.
En nu was ik 1 week overtijd.
Normaal heb ik een cyclus van ongeveer 5 weken.
Het lichaam kan soms erg raar doen.
Succes met afwachten.

ja wachten is het ergste van zwanger willen worden. weet precies hoe je je voelt.
hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt

Hoi Hilde

Ik zit in precies hetzelfde schuitje, we zijn pas net 3 maanden bezig, maar tot nu toe regelmatig geweest, geen stress of last van ziek zijn. Voel me juist al weken kiplekker.
Morgen 2 weken over tijd en voel heel soms een beetje wat drukkend gevoel.
3x een test gedaan. 1 dag te vroeg, de dag dat ik ongesteld moest worden en 3 dagen daarna. Maar allemaal negatief.
Weet ook niet goed of ik nog een keer moet testen of af moet wachten tot de volgende menstruatie. Heb wel lange cyclus dus dat duurt dan nog 3 weken.
Dokter zit ik ook over te twijfelen.

Tis lastig en rot. Wil ook niets missen zou het wel zo zijn.

hey meiden ik ben nu 9 maanden bezig en in het begin ook mooi op tijd ongi en later werd het steeds onregelmatiger en geen goede ongi;s , nu 24 jan eindelijk weer es goed ongi gewees en temp er nu bij om me ei te vinden en dat is wel wat geruststellender, weet hoe je je voelt pff had cyclussen van 60 dagen erbij!! en idd de h.a zegt toch afwachten... vervelend woord bah heb het vaak genoeg gehoord...hihi hoop voor je dat je snel ongi bent meid...!

Terug
Bovenaan