onzeker

Hi Hilda, Hoe gaat het met je??
Kijk af en of je alweer iets heb laten weten... hoop voor je dat je wel positief gaat testen!
Kussies Laurie

Hey Hilda,

Beetje late reactie (druk druk hier ;-)

Wachten is echt vreselijk he? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt na de negatieve testen. Het mooiste natuurlijk dmv een positieve test maar anders dat de menstruatie begint zodat je in ieder geval weer verder kunt..

Ik leef met je mee. Liefs Lisette

He meiden,
dank jullie wel voor de reacties. vandaag weer getest waarschijnlijk nog steeds negatief. had nog cb liggen op het testvenster zie ik 1 streep en op de controlevenster geen streep ben bang dat de test niet goed heeft gewerkt dus vanmiddag naar de kruidvat en nieuwe testen halen. word er nu echt moedeloos van 7 dagen overtijd en nog steeds geen duidelijkheid.
we wachten weer ZUCHT.

liefs hilda

Das vreemd.. er moet inderdaad wel een streep bij het controle venster te voorschijn komen. Ik hoop dat de kruidvat test je meer duidelijkheid geeft!
Goed van je dat als je straks nog geen duidelijkheid hebt toch volgende week naar de HA gaat.

Ik duim voor je wederom. Ik lees het vandaag of morgen wel.. Ga nu zo weer hard aan het werk ;-)

Liefs Lisette

Terug
Bovenaan