onzeker...

Weet niet zo goed wat ik ermeem moet, dus daarom even wegschrijven op dit forum. Sinds vanmorgen heb ik niet zo'n pijnlijke borsten meer als andere dagen en wat buikpijn. Nu maak ik me zorgen... Zou het misgaan? Natuurlijk kunnen jullie me ook geen uitsluitsel geven, maar ik ben echt zo mega onzeker au moment. Zou ik de vk moeten bellen of stel ik me aan?
 
Bij mij worden de klachten ook al minder en ik ga vanmiddag op controle bij de verloskundige. Vraag haar dan ook waarom mijn klachten verminderen. Ben ook niet meer zo moe als vorige week enz. Heeft de verloskundige ook een telefonisch spreekuur? Die van mij heeft dat s'middags wel en kan dan bellen met al mijn vragen.

Je kunt beter 10 x voor niks bellen dan 1 x te laat.. Ook al is het maar voor je gevoel.
 
Dank je wel voor je reactie. Ben inderdaad ook minder moe etc. Ik heb donderdag een afspraak bij de vk, de eerste intake. Maar ik denk dat ik vanmiddag inderdaad op het beluurtje van me laat horen. Veel plezier bij de controle!!
 
Volgens mij is het normaal dat de klachten soms weg gaan. Meestal komen ze later weer terug. Tenminste dat had ik bij mijn eerste zwangerschap.

Ik heb op moment ook helemaal geen klachten, terwijl ik ze een paar dagen geleden wel had.
 
Volgens mij wisselt het ook per dag hoor, en ook buikpijn hoort erbij! Hoop dat de vk je wat gerust kan stellen...

Niet teveel piekeren het gaat vast goed!!
 
Ik las je berichtje vanmorgen en merkte dat ik me nu nog steeds afvroeg hoe het met je was. Wat zei de verloskundige? Heeft ze je een beetje gerust kunnen stellen? Sterkte!
 
Hoi

Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest en heb haar naar dit probleem gevraagd. Het verschilt dus steeds. De ene dag kun je veel last hebben en de andere dag voel je je goed, net of er niks aan de hand is. Dus jouw klachten zijn normaal als je geen klachten meer hebt! Geniet er dan maar van dat je even klachtenvrij bent.

Heb je zelf de verloskundige nog gebeld?
 
Ha lieve meiden, de vk zei hetzelfde als jullie. Het kan gewoon dat de klachten wat minder zijn per dag. Ze bood wel aan om morgen al een echo te doen ipv 30/03. Helaas kan vriendlief niet ivm zijn werk en dat moment wil ik toch echt wel heel graag met hem delen ;-) Dus 30/03 weten we meer en hebben we meer zekerheid. Vinden jullie het ook niet raar dat je zwanger bent maar verder niets merkt? Moet er nog heeeeeel erg aan wennen, maar kan niet wachten om het hartje te gaan horen!
 
Terug
Bovenaan