onzeker...

Het is inderdaad raar om zwanger te zijn, maar niks te merken. Op 1 of andere manier heb je steeds bevestiging nodig! hoe lang ben jij zwanger Suzanne? Moeders voor moeders is net geweest en die deden ook nog een test.. toch nog weer een bevestiging dat ik ECHT nog zwanger ben :)
 
hoihoi
dat heb ik ook gehad in de eerste 10 weken van mijn zwangerschap.. is natuurlijk eng wat buikkrampen..ik benk dat het meer ligt aan dat nu alles veranderd in de buik, opgezette darmen, en alles gaat plaats maken voor de baarmoeder..
wel goed in de gaten houden dat je geen bloed verliest..

je kunt gerust de vk bellen, vooral alleen al om je onzekerheid weg te halen dat vinden ze daar echt niet raar!!
veel succes ermee..
gr een septembermama
 
Klachten komen en gaan. Het kan je onzeker maken!! Maar het heeft echt niks te betekenen. Het is ook per zwangerschap verschillend. Bij mijn eerste was ik elke morgen misselijk en had elke dag pijnlijke borsten. Deze zwangerschap kon ik me zo een week prima voelen, weer een paar dagen 's middags niet lekker en heel lichtjes pijnlijke borsten... maar niet om over te klagen.

ik dacht ook eerst dat het wel fout zou gaan, maar ik ben ondertussen al 35 weken en alles gaat goed... lekker van genieten dus. het zegt allemaal niks!
 
Terug
Bovenaan