Onzeker

Geen idee welk hormoon verantwoordelijk is, maar ik kan moeilijk ontkennen dat ie ons af en toe erg onredelijk maakt... Hoewel dat op t moment supreme absoluut niet zo voelt hoor!!

Alles komt gewoon harder binnen, relativeren lijkt iets onmogelijks en alles is óf zwart óf wit haha.

Zelf had ik meer last van m'n hormonen toen m'n zoon eenmaal geboren was. Tijdens de zwangerschap zit ik mezelf niet perse in de weg, heeft m'n omgeving er welllicht meer last van ;-) maar nadien.... Pfff

Ben normaal gesproken behoorlijk evenwichtig, niet snel van slag en kan vrij goed relativeren.
Toen m'n zoontje geboren was twijfelde ik ineens aan Alles... Drinkt hij wel goed, slaapt hij wel genoeg? Huilt hij niet teveel? Ben ik wel percent als moeder? Kom ik ooit wel weer een x tot rust en aan mezelf toe? Etc etc de roze wolk was er wel, tuurlijk was ( ben) ik stapelverliefd op m'n kind, maar k heb me ook zeker vaak heel ellendig gevoeld...Buikpijn als hij bleef huilen vw krampjes of de slaap niet kon vatten, gek van de zorgen toen hij voor t eerst ging wennen bij de oppas etc. Maarrrr na een tijdje wordt alles weer stabieler en voel je je meer en meer jezelf haha en dan kan er weer gewóón zonder desastreuze gevolgen gediscusieerd worden enzo

Hihi serieus verhaal... Maar wellicht prettig om te weten voor t geval je er op rekende over een paar weekjes je 'oude, vertrouwde' lief terug te hebben ;- p

Fijne avond!! Grtjs
 
Haha ja jou verhaal is wel een tegenvaller ;)
Gelukkig is er altijd weer het licht aan het einde van de tunnel....

Gister weer naar de vk geweest. Alles nog steeds super in orde.

Succes allemaal.

Gr Geert
 
Ja hoor!! Uiteindelijk komt alles gewoon weer goed ;-)))

Fijn dat alles weer goed was!!
Hier ff wat minder: ben nu 39 w zwanger en de hartslag van ons meisje is te hoog. Ook was vandaag m'n bloeddruk te hoog en had ik eiwitten in m'n urine, alles nog net binnen de toelaatbare grens, maar bijelkaar opgeteld wel iets om goed in de gaten te houden.
De Gyn wilde gaan strippen of evt inleiden maar nu is m'n zoontje flink ziek van de waterpokken (wat n timing hè?) wil er ook graag voor hem zijn, lastig dilemma...

Gelukkig een begripvolle Gyn die me wel naar huis liet gaan mits ik meteen bel bij verandering.

Hoop dus maar dat m'n peutermanneke dit weekend flink uitziekt en dan maandag weer terug naar t zh...
 
He Mickey,

Wat een heftig verhaal zo op het einde. Hopelijk gaat alles nu een stuk beter met je zoontje en hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.

Succes verder in het ziekenhuis. We horen wel hoe alles gegaan is...

 
Terug
Bovenaan