Onzeker..

Hoi dames,

Ben erg onzeker op het moment.
Lars heeft zijn laatste fles meestal tussen 20:30 en 21:30 dan gaat hij rond 22:30 slapen en slaapt meestal tot 06:00 of 07:00...
Ik vind die laatste fles aan de vroege kant. Ik hoor altijd iedereen met kindjes dat de laatste fles rond 23:00 is..
Maar dat is nog niet zo erg lijkt me, alleen gisteren heeft hij zijn fles om 20:30 gehad, is rond 22:30 gaan slapen en hij slaapt nu nog!
Mag dit wel, zo lang? Als ik op google zoek dan lees ik bij veel reacties dat er maximaal 10 uur tussen voedingen mag zitten, maar nu zit er al 13 uur tussen.
Weet niet of ik hem wakker moet maken, ben daar zelf geen voorstander van eigenlijk..

Hoe denken jullie hierover? Of heeft iemand hier ook ervaring mee?

Groetjes Kim

Hoi kim.

En is Lars inmiddels wakker geworden?
Ik zou hem zelf denk ik wel na 12-13 uur wakker maken, maar heb hier geen ervaring mee aangezien Finn dat echt net kan zo lang slapen;-)

Succes en ik hoor graag wat je hebt gedaan.

Liefs Danielle

Hey Danielle,

Hebben hem om 09:45 toch maar wakker gemaakt. Misschien dat we hierdoor vanavond ook wat later uitkomen met zijn laatste fles.
Ga maandag naar het weeguurtje en dan zal ik gelijk vragen hoe ze er daar over denken.
Maar Finn slaapt dus ook zo lang? Hoe laat heeft hij zijn laatste voeding?
Hoe gaat het nu verder met hem?

Liefs Kim

Ik denk dat je dan idd wat beter uitkomt vanavond.

Ik had een typ foutje. Net moet niet zijn.
Finn slaapt maximaal 6 uur achter elkaar s'nachts, maar meestal red hij dit niet hoor.
Ik voed Finn op verzoek. Overdag zit er tussen de
1 a 4 uur tussen, afhankelijk hoeveel last hij van zijn reflux heeft.
S'nachts tussen de 3 en 6 uur. Meestal voed ik hem al ik ga slapen dan kan ik daarna zel nog even wat uurtjes maken.
Finn huilt op dit moment al bijna twee uur non stop. Zo zielig.
Hoop echt dat de medicijnen gaan werken.

Liefs Danielle

Ja dat dacht ik eigenlijk al, maar dacht dat het misschien veranderd was. Sorry als ik goed had gelezen had ik het wel kunnen weten..
Wat rot zeg dat hij zo'n last heeft, lijkt me echt verschrikkelijk!
Ik hoop echt dat het snel gaat werken, vooral voor Finn maar ook voor jullie!
Sterkte ermee en hoop dat je ons snel kan laten weten dat het beter gaat.

Knuffel voor jullie!!

Maakt niet uit hoor. Het typen op de telefoon gaat nog niet altijd even goed:)

Ja het is echt heel erg naar, maar er wordt aan gewerkt en dat is al heel wat!

Op dit moment is hij eindelijk in slaap gevallen op schoot, hij was ook al bijna 4 uur wakker. Hopen dat hij even slaapt!

Liefs Daan

ons meisje krijgt op t moment de laatste fles rond 0.00 en slaapt hier sinds 2 nachten 7,5 uur op. Ons werd verteld dat met de nachtvoeding de eerste weken 6 uur tussen mag zitten en dit kan dan langzaam opgebouwd worden. Ik zelf vind 8 uur de grens omdat ons meisje dan aldoor om tussenvoedingen gaat vragen.

Het is lekker dat je kleintje zo goed slaapt maar je moet hem toch echt op tijd wakker maken voor een voeding anders gaat er gewoon te lang tussen zitten die kleintjes hebben toch min 6 voedingen per 24 uur nodig anders krijgen ze gewoon te weinig binnen hebben ze mij verteld.

Terug
Bovenaan