Onzeker..

Je moet kijken na gewicht en aantal voedingen op een dag...
En hoeveel hij per voeding krijgt. Jesly is 6wkn en krijgt 5 voedingen per dag en slaapt tussen de 8en12uur snachts... Hoe langer hij 's nachts slaapt, hoe lager de suikerspiegel is...

Kus marleen

Lars is dinsdag 7 weken en woog 2 weken geleden 4350 gram en krijgt al 3 weken 5 voedingen van 150 CC.Hij drinkt sinds een week iedere fles leeg en is daarna tevreden. 's avonds komt hij iets sneller dan overdag. Tussen zijn 4e en 5e fles zit vaak maar 2,5 uur. Maar daarna slaapt hij dus flink door..

@Tovada, bij mij op het CB hebben ze gezegd dat 5 voedingen van 150 CC prima waren. Het was aan de hoge kant met zijn gewicht maar ieder kindje is anders zeiden ze.

Vind het daarom zo lastig, je hoort altijd van die tegenstrijdige adviezen.
Ik ga er maar vanuit dat zo lang Lars tevreden is, goed groeit en goede plasluiers heeft dat het goed is.
Maar zo lang als gisteren lijkt me ook niet echt goed inderdaad wat Marleen zegt ivm bloedsuikerspiegel, dus vandaag toch maar wat eerder wakker gemaakt. Nu 10 uur tussen de laatste voeding en de 1e..

Bedankt voor jullie reacties en ben erg benieuwd wat ze morgen op het CB zeggen.

mijn dochtertje is nu ondertussen 6 jaar maar die sliep vanaf dag 1 zo door de 2de dag dat we thuis waren sliep zelf van 22.30 tot 08.30 toen werden we wakker van de kraamhulp die aan de deur stond die heeft altijd zo lang door geslapen ze hebben tegen mij gezegd dat ik haar niet wakker hoefde te maken ga je ze eerst aan wennen om wakker te worden en dan moeten ze door gaan slapen

Heerlijk toch als ze lekker door slapen zou ik zeggen.
Onze zoon komt 's nacht gewoon om de 4 max 5 uur. Geef hem op verzoek borstvoeding en de laatste meestal rond 2230 dan en dan rustig tussen 3 en 4 weer. Weet niet hoe dat met flesvoeding werkt (geen ervaring mee) Onze dochter sliep met 10 weken eindelijk 8 a 10 uur maar groeide goed dus maak me nu ook niet druk bij onze zoon maak hem niet wakker, wacht rustig tot hij komt. Bij me dochter werd ik de eerste week in het ziekenhuis om de 3 uur wakker gemaakt om te voeden, bij mijn zoon lieten ze ons gewoon slapen tot hij zich melde dat vond ik ook al een heel verschil.

Terug
Bovenaan