Onzeker

Hey Mariska,
Bedankt voor de tip. Probeer dit ook zoveel mogelijk te doen en vezelrijk in combinatie met veel vocht te eten zoals brinta of geweekte muslie. Alleen op het moment zo misselijk dat ik niet verder kom dan beschuitjes en thee. Ik denk dat ik morgen maar eens pruimen ga regelen haha ook goed voor de darmen.
Wat leuk dat je nicht ook zwanger is en zo dicht bij elkaar. Lekker samen kletsen over de zwangerschap.

Wat fijn dat je al een goede echo hebt hopelijk sluit ik me daar morgen bij aan. Laat het morgen wel weten.

Liefs
 
Dat zou leuk zijn, we moeten elkaar een beetje helpen door de eerste weken.
Ja, echt leuk dat we samen zwanger zijn en haar broer krijgt eind juni zijn 2de kindje.
Het is een vruchtbare periode geweest, hihihihi, of een koude winter. hihihihi.

Mag ik je vragen waar je woon?
Ik woon in schiedam.

Denk aan jezelf en aan je kindje, ik zal aan je denken.

Liefs Mariska
 
Ok, ik heb een zwager in oss wonen.
Hij is pas verhuisd, dus we zijn er nog niet geweest, maar het is wel toevallig.

Om nog even terug te komen op je onzekerheid, probeer er wel van te genieten.
Ik ben ook onzeker, maar meer omdat ik verder helemaal nergens last van heb, geen misselijkheid, geen pijn in mijn buik.
Ik ben alleen maar moe. Ik dacht altijd dat misselijkheid bij zwangerschap hoorde, maar ik ben toch echt zwanger, was duidelijk te zien op de echo met 8 weken en 2 dagen.

Hou je sterk.

Liefs van Mariska
 
hoi mila

ik breek even in van het juli forum. Probeer je niet te druk te maken,weet dat dat soms niet meevalt. Je hebt geen bloedverlies gehad en er veranderd veel in je lichaam, waarschijnlijk is de pijn in je liezen banden pijn. Wat btreft de misselijkheid,ikheb er tot wk 18 mee gelopen incl ziekenhuis opname.wat ik deed is eten voor je opstaat,kijk wat lukt ccrackers, ik at vaak een appel. De vk snapte niet dat k die door mijn keel kreeg.. Haha..
Verder wil vanillevla ook wel werken. Om toch vezels binnen te krijgen dronk k een drinkontbijt, wat de ene keer wel goed viel en de andere keer niet.. Probeer een beetje uit wat je kan verdragen, je kindje pikt er toch wel uit wat die nodig heeft.
Hopelijk is de echo goed en vooral lekker genieten ondanks de kwaaltjes. Dat genieten valt af en toe niet mee, ieder zei dat tegen mij, ja je bent zwanger geniet er toch van... Mja als je 10x per dag boven die wc hangt kun je niet genieten... Gelukkig is het vanaf week 18 beter en kan k nu beter genieten.
Meid, succes en hopelijk heb je iets aan mijn tips!

Liefs daisy
 
Hey Daisy,

Bedankt voor je tips. Het genieten valt idd soms niet mee en daar voel ik me dan ook weer schuldig over. Gisteren avond voelde ik me heel goed, niet misselijk, geen brandend maagzuur of hol gevoel in mijn maag maar toen werd ik vanmorgen wakker haha alles was weer terug.
Om 14.00 eerste echo dus ben heel benieuwd en ik ga zeker genieten!

@ mariska, ik denk dat ik me minder onzeker voel als ik strak de bevestiging van de echo heb. Dan zie ik de oorzaak van alle ellende hihi.
 
Probeer je niet schuldig te voelen, het is normaal (ook al klinkt dat hard) Als je ziek bent voel je je ook zo, en ja je voelt je ook gewoon echt ziek.. Hopelijk zakt de misselijkheid snel!
Hoe was de echo??
 
Gisteren een hele mooie echo gehad. De verloskundige wist niet zeker of ze het zou zien met een buik echo maar het was meteen raak. Heel duidelijk en we kregen meteen een groet van ons kleintje hihi. Er ging spontaan een armpje omhoog!
Alles zag er goed uit en het hart konden we zien kloppen. voel me nu wel een stuk beter en ook meteen beter grip op mijn misselijkheid. Vandaag naar de diëtiste geweest en ook daar een fijn gesprek gehad. Ik moest meer vet gaan eten! haha maar vooral meer boter en olie. En vooral eten waar ik zin in had en niet dingen laten omdat dit ongezond zou zijn zoals een big mac met frietjes.
Ze zei het kindje pakt toch wel wat het nodig heeft en je eet genoeg fruit en groenten dus laat je maar eens gaan. Vanmiddag meteen een volkorenboterham met een kroket op hihi.

Wat een opluchting volgens mij gaat het alleen daarom al beter. Allemaal bedankt voor jullie steun!

Liefs
 
Terug
Bovenaan