Onzeker......

Hoi meiden,

Ik Ben zo onzeker na mijn vorige miskraam.... Ben zo bang dat het weer misgaat. Ik ben continu aan het checken of ik nog kwaaltjes heb zoals zere borsten. Daaraan merkte ik vorige keer dat het misging. Deze zwangerschap voelt wel heel anders dan de vorige dus probeer mij daaraan vast te houden maar helaas zegt dat ook niks.

Pffff nog bijna 3 weken wachten op de eerste echo.

Er zijn hier meer dames die een miskraam gehad hebben toch? Hoe gaan jullie met je onzekerheid om?

Groetjes Beauty

Hoi,

Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, ik had dit ook hoor.
Ik heb 2 miskramen gehad en ook ik voelde dat het niet goed zat. De zwangerschappen die wel goed aanvoelden zaten ook goed.
De onzekerheid zal vast en zeker ook wel blijven tot de echo. Maar mag jij niet eerder voor een echo? Dat mocht ik wel na mijn miskraam.
Veel succes met wachten!

Thanks voor je reactie! Ik heb een echo bij 7,5 week maar ga denk ik bellen of ik eerder mag. Bij hoeveel weken had jij een echo?

Het voelt heel de tijd goed alleen lag gisteravond in bed en ineens die twijfel. Heb net weer boven de pot gehangen dus dat bevestigd weer hahahah

Wanneer heb jij een echo?

Groetjes Beauty

Hey beauty ik kom ff binnen vallen hier..
Ik snap je onzekerheid en wat ook werd gezegd door mysuprise had ik bij me miskraamzwangerschap ook een slecht gevoel.. Zelfs zo slecht gevoel dat bij mijn zoon stond ik te springen om het van de daken af te schreeuwen en bij ons sterretje totaal niet het was net of me instinct zei er is iets niet goed er klopt iets niet en toen de misselijkheid minder en uit eindelijk verdween werd dat gevoel alleen maar sterker.

Probeer een beetje hoe moeilijk het ook is te genieten mocht je angst waarheid worden dan kun je te minste zeggen dat je er wel van genoten hebt.

ik heb de echo morgen! hoe spannend.. ik ben dan net 7 weken als goed is.. als jij zo onzeker bent dan zou ik gewoon bellen,maar te vroeg is ook weer niet handig want dan maak je je weer zorgen als het hartje nog niet klopt..
doe waar jij je goed bij voelt meid!

Hey Beauty27,

Ik herken jouw onzekerheid heel goed! Ik heb vorig jaar twee mk's gehad en ben nu weer zwanger en in september uitgerekend. Vanwege mijn mk's kreeg ik al met week 5 een echo en gisteren heb ik voorlopig de laatste gehad, de nekplooimeting bij 12,5 weken. Nu pas kan ik een beetje ontspannen en heel langzaam komt het vertrouwen. Maar afgelopen weekend werden mijn kwaaltjes echt een stuk minder ineens. Was dag en nacht misselijk en op eens een hele dag niet. Door de geschiedenis ging ik me gelijk zorgen maken natuurlijk. Gelukkig bleek gisteren dat alles nog goed is. Ik heb me voorgenomen om vanaf nu echt te gaan genieten. Onzekerheid is logisch en dat heeft iedere zwangere vrouw, maar hopelijk maakt onzekerheid langzaam maar zeker plaats voor vertrouwen...

Groetjes,
Zayde (september-forum)

Ik kan me niet in jou verplaatsen maar kan me je onzekerheid heel goed voorstellen, heel veel succes de komende 3 weken hoop dat ze een beetje snel voorbijgaan voor jou !

Als je je zo'n zorgen maakt gewoon fd bellen hoor...ik heb toendertijd met 6/7 weken een echo gehad en mooi hartje horen kloppen.
Probeer beetje te genieten

X

Terug
Bovenaan