Onzeker......

Ja, lastig is dat toch! Ik merk dat ik zelf ook best onzeker ben, omdat ik dit keer nauwelijks misselijk ben. Alle andere zwangerschappen wel flink. Eigenlijk ben ik blij dat ik niet zo misselijk ben, maar ja, ook onzeker dus.

Ik heb in het verleden (tweede zwangerschap) ook een miskraam gehad en was bij de zwangerschappen erna ook heel onzeker. Toen mocht ik met 6 weken al langskomen. Nu ben ik 5 weken, maar heb nog niet naar de vk gebeld. Misschien moet ik dat vandaag maar eens doen :D. Bij onze vk krijg je met 8 weken al de eerste echo, dus dat is altijd wel fijn!

Sterkte, ik hoop dat je gauw bevstiging hebt, dat het allemaal goed zit!

Ik kan je onzekerheid ook heel goed voorstellen. Ik heb op 1-11-11 een curretage gehad nadat bleek op 25-10-11 dat ons kleintje geen kloppend hartje meer had. Op 5-1-12 hadden we weer een positieve test. Ik heb toen ook een vroege echo gehad en we zagen daar een mooi kloppend hartje. De onzekerheid was iets minder, we waren toen 6,4 weken. 2 weken later weer een echo gehad en was toen precies 9 weken (exacte tijd meting is bij een vroege echo moeilijk). weer een hele mooie echo de onzekerheid werd weer minder toen nog een echo en waren 11,2 weken ver. Nu konden we echt gaan genieten alleen zodra we een afspraak hadden bij de vk had ik nog wel van o als het hartje nog maar klopt, maar dat was alleen op het moment dat je naar de vk moest. En vanaf dat ik de kleine voelde was dat allemaal weg. Het is heel normaal maar wel erg lastig je moet vertrouwen krijgen in je lichaam. Onze zoon Joey is inmiddels bijna 6 maanden en kern gezond. Probeer te genieten van je zwangerschap en als je iets niet vertrouwd gewoon bellen hebben wij ook gedaan. Succes

Terug
Bovenaan