onzeker

Lieve vrouwen

Ben er vorige week achter gekomen dat ik eindelijk in verwachting ben.

Zit tussen de 5 en 6 week in

Vorige week erg gespannen borsten en erg moe en nu sinds gisteren alle klachten weg mijn borsten zijn weer normaal.

Is dit normaal of moet ik me zorgen maken

Bedankt alvast♡

 
Chantal

ik zou me nog geen zorgen maken je klachten komen en gaan soms heb ik hele goeie dagen dan merk ik niet eens dat ik zwanger ben andere dagen ben ik weer heel misselijk en moe

xx
 
Heel erg bedankt voor je reactie! Ben inmiddels 29 jaar en proberen het al een jaar of 8.

Ben nog zo nieuw hierin dat ik totaal niet weet wat ik kan verwachten.en ook erg angstig was nu men borsten ineens weer normaal zijn.Maar ga vanaf nu proberen te genieten en maar wachten op men eerst echo

Stiekum hoop ik dat de klachten snel terug komen ookal hoort dat misschien raar
 
Hoi,

het is heel normaal hoor dat klachten komen en gaan! het is heel logies dat je je daar zorgen om maakt hoor maar niet nodig probeer lekker te genieten. En natuurlijk nog gefeliciteerd!
 
Ik ben ook 29 en in verwachting van m'n eerste

nu bijna 10 weken...

en ik vind het zelf ook moeilijk om te vertrouwen op m'n lichaam en dat alles goed gaat...

ik heb al 2 echo's gehad waar het hartje klopt en de baby goed gegroeid is er waren zelfs al hersentjes te zien...

en als nog voel ik me heel onzeker ieder dag als ik wat minder last heb denk ik nou dit was het dan ...

Het is ook allemaal onwijs nieuw en spannend en dat zal ook zo blijven tot het kindje er is...

maar je moet het toch proberen los te laten want je maakt je zelf echt gek het lukt mij nu ook wat beter als in het begin...

hoop dat je snel wat meer rust krijgt en er minder mee bezig zult Zijn

xx
 
Hoi,

toen ik 5/6 weken zwanger was maakte ik me ook veel zorgen over dat kwaaltjes kwamen en weer weggingen. Ging van alles googlen. Een week later heb ik het wel geweten. Heb tot 15 weken iedere dag zeker wel 3x staan kotsen!! Was blij dat de kwaaltjes er waren, maar dit was met wel heel veel enthousiasme
 
Ontzettend bedankt voor de lieve reacties..men rug en kramjes spelen weer op en stiekum ben ik daar best blij mee ga genieten en afwachten tot 13maart 1ste echo spannend♡♡
 
Hoi!

Ik herken het volledig. Ik ben nu als het goed is 5 weken (onregelmatige cyclus dus niet helemaal duidelijk) en ik heb 10 maart m'n eerste echo. Ook mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw en ik probeer me geen zorgen te maken maar toch doe je dat natuurlijk wel. Vanwege een blessure werk ik momenteel ook niet dus ik heb ook echt veel te veel tijd om na te denken! Ik probeer gewoon te genieten en er op te vertrouwen dat het goed gaat. Makkelijker gezegd dan gedaan he...

Sterkte!
 
Terug
Bovenaan