onzeker

Hallo Chantal en overige dames..

Allereerst Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Wat herken ik dit zo!!! Pff zit in dezelfde situatie. Ergens prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die zich gek maakt en er ook andere dames zijn die mee willen praten hierover.

Wij zijn ruim 5 jaar bezig om zwanger te worden en de mmm al doorlopen. Kans op een spontane zwangerschap, was heel erg klein.

Nieuwe planning in de mmm staat al vast totdat ik afgelopen vrijdag een test deed omdat carnaval voor de deur stond. En En... Twee streepjes.. Wat?? Dacht ik... Test 2... Ook positief... Clear blue ZWANGER 2-3. SPONTAAN..!!

Contact met de verloskundige. Zouden nu ongeveer 5,5 week zijn.  Ivm ons traject hebben we in de 7e week op 11 maart onze eerste echo. Mega spannend! En wat duurt wachten lang!

Vandaag een hele moeilijke dag. Signalen zoals wat gezwollen borsten is minder/weg. Veel angst gevoelens en negatieve gedachten.

Durven te voelen/geloven dat het zo is? Nee... Ik probeer positief te blijven en te genieten van het feit dat we positieve testen in handen hebben.

Morgen 3 maart afspraak met Moeders voor Moeders. Ook spannend ma heel fijn te weten dat we wat terug kunnen doen voor degene die in de mmm zitten.

Ik hoop op een fijne groep waarin we al onze ervaringen mogen delen..

Waar komen jullie vandaan?

Liefs Mara
 
Terug
Bovenaan