Onzekere echo

<p>Hallo , </p><p>Ik had op 14 september mijn eerste positieve test , wat mij verbaasde omdat ik altijd een minimale cyclus heb van 32 tot 35 dagen .  Had nu een cyclus van nog geen 27 dagen </p><p>helemaal blij en echte zwangerschapssymtomen waren al aanwezig ! </p><p>nu had ik gisteren de echo met verwachting dat ik 7 weken en 4 dagen zou zijn , nu kwam er uit de echo een kindje van 6 weken en 5 dagen , ze gaf aan dat ik eigenlijk wel zover zou moeten zijn op basis van de positieve test en mijn laatste menstruatie ( 27 dagen cyclus ) normaal cyclus 32 tot 35) </p><p>ze gaf aan dat we er op moeten rekenen dat het misgaat omdat het hartje te traag zou kloppen voor 7 weken , wie heeft dit meegemaakt dat het toch verkeerd berekend is en ik toch vroeger ben dan dat ze denken . <br /><br />mag volgende week maandag terug komen voor een volgende echo </p><p>hoor graag van jullie veel liefs </p>

Hoi Esther , 
dankjewel voor je reactie ! Ze gaf aan dat zij op basis van mijn test en mijn menstruatie er van uitgaan dat ik al zo ver ben en dat zij er eigenlijk nooit naast zitten , dus dat ik rekening moet houden dat het niet goed zit , ik heb ook het gevoel dat ik nog veel vroeger ben maar zij zegt dat dit niet kan ... dit maakt mij zo onzeker en verdietig , was een echo dat paste bij 6,5 week week hopelijk volgende week een mooie echo .. al moest ik daar niet op hopen 

Begrijp je onzekerheid… ik ben bij mijn eerste echo 2 weken terug gezet, uiteindelijk nu 29 weken zwanger van een gezond jongetje. Blijft altijd een spannende periode maar probeer positief te blijven!

Hier hetzelfde! Altijd regelmatige cyclus. 23 augustus de eerste dag, 16 september een positieve test. Gisteren eerste echo gehad maar ze gaven me net 6 weken ipv 7. Geen hartje.. mag volgende week donderdag pas terug komen. Verschrikkelijk! De onzekerheid neemt echt alles van je over, positief blijven is lastig! Hopelijk krijg je goed nieuws! 

Wat doet dit mij goed ! Is jou toen ook gezegd dat het waarschijnlijk mis gaat? 
ze gaaf aan 70 procent kans dat het misgaat , 30 procent dat het goed gaat , ik ga me vast klampen aan die 30 procent 

Ow wat heftig ! Ik vind het gewoon gek , als ik op de cyclus van 32-35 uitkom ben ik precies 6,5 week , de gaf aan dat ik dan nooit zo vroeg positief kon testen en dat hun echt gelijk hadden , ik hoop zo dat het is gegroeid volgende week en een sneller kloppend hartje , dankjewel voor je reactie doet me goed !

Terug
Bovenaan