Onzekere echo

Sorry ik verwarde je met iemand anders , ik dacht dat jij wel een goede echo had .. wat vreselijk! Wat zeiden ze precies bij jou ?

Wel gek hoor, dat ze zo overtuigd was. Meestal zijn verloskundigen juist heel voorzichtig. Ik werd ook een week terug gezet, ook al was de test dus kennelijk heel vroeg al heel duidelijk. Ik werd van 8 naar 7 weken gezet. Boven ligt nu een ventje van 14 maanden te slapen. Tuurlijk kan het mis gaan, maar dat hoeft niet. Hou hoop!

Hier ook positieve test naar mijn idee was ik 15/12 uitgerekend, tijdens de eerste echo werd dit 22/12 en uiteindelijk ben ik met de termijnecho definitief op 19/12 gezet als uitgerekende datum. Inmiddels 30+1 weken zwanger. Ik had ook een wisselende cyclus dus blijkbaar had ik nog voor NOD getest terwijl in zelf dacht al voorbij NOD te zijn.

Het zegt dus niet zoveel! Hopelijk gaat het goed!

Ik wil niet negatief zijn en ik hoop natuurlijk heel erg voor je dat het een goede zwangerschap is, maar ik denk dat de echoscopie vooral doelde op het traag kloppende hartje (samen met de groei die achter blijft). Zoals al gezegd is, is een week terug gezet worden helemaal niet gek, ook al voelt het voor jezelf wel heel gek. Maar dat gebeurt vaak... Maar dat samen met een traag kloppend hartje... Kan me voorstellen dat dat vooral de zorgen baarde. Het klinkt voor mij alsof de hartslag ook niet paste bij de zwangerschap duur (ook niet als je toch een week minder ver zwanger bent) of interpreteer ik je berichtje verkeerd?
Nogmaals, ik hoop natuurlijk heel erg voor je dat het een goede zwangerschap is. En succes met wachten tot volgende week. Is vast een lange week voor je! 

Hoi mama van yara, 
dankjewel voor je reactie ! Het was een traag kloppend hartje omdat het een indicatie was van 6,5 week wel kwam de grotte overheen van een zwangerschap van 6,5 week , sorry misschien was ik niet helemaal duidelijk :) wel zag er verder alles goed uit , lag goed in de baarmoeder en ook geen gekke dingen rondom, dus vandaar mijn twijfel ook Ivm met mijn cyclus , wel had ik natuurlijk al vroeg een positieve test .. lastig allemaal ! Dankjwel dat je gereageerd hebt xx 

Terug
Bovenaan