Onzekere weken

<p>Hallo andere mama’s/ mama’s to be, Begin januari dol gelukkig we waren zwanger, met 5 weken aanmelden bij de verloskundige maar naar een paar dagen heftige krampen zijn we het vruchtje verloren. Nu zijn we weer op het zelfde punt we zitten naar telling op 5 weken maar durf nog niet aan te melden bij de verloskundige. Ik voel me wel vrolijker en rustiger dan de vorige keer maar heb ook de zelfde zwangerschap klachten zoals pijnlijke en groeiende borsten 1,5 week. Wanneer hebben jullie je aangemeld bij de verloskundige? Groetjes een onzekere mama</p>

Meteen! Dan plannen ze vast een echo in (hier rond 7 weken). Ga gewoon uit van het beste, en hopelijk heb je zo een goede echo! Je bent dan waarschijnlijk mega nerveus, maar als je geen bloed verliest wijst alles erop dat t goed gaat!

[quote quote=10420034]Meteen! Dan plannen ze vast een echo in (hier rond 7 weken). Ga gewoon uit van het beste, en hopelijk heb je zo een goede echo! Je bent dan waarschijnlijk mega nerveus, maar als je geen bloed verliest wijst alles erop dat t goed gaat![/quote]
Ja inderdaad, de vorige keer had ik ook eerst geen bloedverlies maar bij 5 week en 4dagen wel. Aangezien we al een dochter hebben vergeleek ik het ook als beginnend weeën gevoel met de miskraam.
Tnx voor de tip?

Ik had ook al een dochter, toen een miskraam (bloedverlies een week voor de echo), mocht toen gelijk komen gelukkig en bleek t niet goed. Maar toen ik weer een positieve test had toch meteen weer n afspraak gemaakt, dan staat ie er maar toch? En ik was wel iets angstiger, al dacht ik ook: je hebt er toch geen invloed op.. anyway: toen echoscopiste zei: ik zie een hartje hoor! Was ik toch wel erg opgelucht. Hopelijk gaat het bij jou ook zo, lekker vk bellen dus! Wachten verandert toch niks ;)

[quote quote=10420057]Ik had ook al een dochter, toen een miskraam (bloedverlies een week voor de echo), mocht toen gelijk komen gelukkig en bleek t niet goed. Maar toen ik weer een positieve test had toch meteen weer n afspraak gemaakt, dan staat ie er maar toch? En ik was wel iets angstiger, al dacht ik ook: je hebt er toch geen invloed op.. anyway: toen echoscopiste zei: ik zie een hartje hoor! Was ik toch wel erg opgelucht. Hopelijk gaat het bij jou ook zo, lekker vk bellen dus! Wachten verandert toch niks ?[/quote]
Ik denk dat ik inderdaad morgen contact ga zoeken met de vk. Het zitten wachten tot naar het weekend heeft inderdaad ook geen invloed. 

Oh zo herkenbaar! Het gevoel neemt denk ik niet weg tot je de volledige onzekere weken voorbij bent.
Ik heb in december een miskraam gehad na IUI. Ondertussen (wonder boven wonder) na 5! Jaar spontaan zwanger geraakt gelijk na de miskraam.
Inmiddels 7,5 wk, hartje afgelopen woensdag zien kloppen in t ziekenhuis. Dinsdag naar de verloskundige, dan zou ik 8,2 wk zijn (is de schatting) maar ik ben zo zenuwachtig. Elke keer als m’n borsten niet zo gevoelig zijn denk ik “t gaat mis”. Mijn vriend en de fertiliteitsarts zeggen ook probeer echt een beetje te genieten.. hoe lastig het ook is

Terug
Bovenaan