Onzekere weken

[quote quote=10420450]Oh zo herkenbaar! Het gevoel neemt denk ik niet weg tot je de volledige onzekere weken voorbij bent.Ik heb in december een miskraam gehad na IUI. Ondertussen (wonder boven wonder) na 5! Jaar spontaan zwanger geraakt gelijk na de miskraam. Inmiddels 7,5 wk, hartje afgelopen woensdag zien kloppen in t ziekenhuis. Dinsdag naar de verloskundige, dan zou ik 8,2 wk zijn (is de schatting) maar ik ben zo zenuwachtig. Elke keer als m’n borsten niet zo gevoelig zijn denk ik “t gaat mis”. Mijn vriend en de fertiliteitsarts zeggen ook probeer echt een beetje te genieten.. hoe lastig het ook is[/quote]
Dat met gevoele borsten herken ik ook. Sinds vandaag neemt dat ook ineens heel erg af. Morgen ga ik me aanmelden bij de verloskundige dan zou ik 5,4 zijn naar berekening

Ontzettend herkenbaar idd. Ik werd december 2018 zwanger, maar mk gehad met 6 wkn. Toen ook 1 menstruatie later gelijk weer zwanger en was heel bang maar ook een beetje verdoofd. Durfde geen emotie te voelen uit zelfbescherming denk ik. Maar heb me toen ook weer gelijk gemeld bij de vk, hier voelde ik me toen goed bij.

Terug
Bovenaan