Onzekerheid 4.5 week zwanger

Wauw, jouw berichtje geeft mij heel erg veel rust! Ik moet ook stoppen met googelen en alles over miskramen lezen... Dat wordt er niet veel beter op haha.

We hebben het aan mijn ouders verteld (een flinke verrassing, het is hun eerste kleinkind!) en uiteraard kwam de zwangerschap van mijn moeder ook ter sprake. Zij had ook geen klachten, behalve pijnlijke borsten, dus haar ervaring was ook wel fijn om te horen.

Ik hoop gewoon dat de tijd snel gaat, de echo positief is en dat ik dan rust krijg en kan genieten!
 
Wat leuk! Ik ben volgens de berekening op 24 november uiterekend, dus we zijn echt tegelijk zwanger, leuk!

14 april mag ik pas naar de verloskundige, even afwachten dus!
 
Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik ben ook heel pril zwanger.. ik denk dat ik nu op 5 a 6 weken zit. Hoeveel weken ben jij bij de eerste echo? Ik ben ook super bang dat het fout gaat. Ik kan gewoon niet goed geloven dat ik zwanger ben. Heb jij dat ook?
 
Gefeliciteerd!!

Ik ben vandaag precies 5 weken en als ik naar de echo ga, precies 8!
Zo spannend!

Ik kan het ook echt nog niet geloven. Ik voel me ook zo niet zwanger, behalve dan dat ik echt onwijs moe ben en pijnlijke borsten heb. Soms voel ik mij haast schuldig omdat ik er dan even niet aan denk of niet mee bezig ben.
Wat voor symptomen heb jij?

Die onzekerheid vind ik echt heel storend, dat maakt mij ook moe denk ik..
Ik hoop dat de komende 3 weken voorbij vliegen en dat alles goed zal blijven gaan!

 
[quote quote=10424035]Wat leuk! Ik ben volgens de berekening op 24 november uiterekend, dus we zijn echt tegelijk zwanger, leuk!

14 april mag ik pas naar de verloskundige, even afwachten dus![/quote]Ik ook op 24 Nov ?
 
Terug
Bovenaan