Onzekerheid en echo’s

Hoi! Ik snap je onzekerheid helemaal, ondanks dat ik geen mk heb gehad of reden om te denken dat er iets mis zou zijn. Het duurde bij ons alleen ruim een jaar voordat ik zwanger was en ik was zooo bang dat het toch nog mis zou gaan. 
Ik heb een vitaliteitsecho gehad bij 8 weken, zelf een pretecho laten doen bij 10 weken, de termijnecho bij 12 en een geslachtsbepaling bij 15 weken. Na de 12 weken had ik eigenlijk geen angst meer. Ik ben zo bij dat ik die 10 weken pretecho heb laten doen, buiten dat ik helemaal gerustgesteld was is het zo mooi om die eerste snelle ontwikkeling van je kindje te volgen! 8 weken=een klein vlokje op de echo, 10 weken=een veel gedetailleerder boontje met al kleine armpjes en beentjes en bij 12 weken is het al een heel mensje. 
Inmiddels de 20 weken echo gehad en ik heb bij 24 wk weer een echo geland staan, dan neem ik mijn moeder en zusjes mee. En later nog een 3d echo. 

Ik zit in het zelfde schuitje.Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger (exact weten we nog niet) met 6 weken een goede echo gehad met kloppend hartje. Helaas heb ik voor deze zwangerschap ook een missed abortion gehad met 8.5 week. Elke keer als mijn borsten niet meer pijn doen of als ik naar de wc ga bang voor bloed verlies zit ik helemaal in de stress. Gelukkig ben ik de afgelopen week wel echt zwanger als het gaat om de hormonen en kwalen maar alsnog super angstig. Volgende week weer een echo en dan moet ik rond de 8 weken zijn. Hopelijk word het ons deze keer gegund!

Hoi allemaal,ik weet niet of ik het hier moet droppen maar ik heb een vraagje. Ik ben 3 maand geleden zwanger geweest en heb toen een miskraam gehad. Nu moet ik nog 6 dagen wachten voor dat ik weer mag testen maar nu had ik vanmorgen heel iets bruin bloed. Iemand dit eerder gehad? Herkenbaar bij iemand? Liefs. 

[quote quote=10143552]Ik zit in het zelfde schuitje. Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger (exact weten we nog niet) met 6 weken een goede echo gehad met kloppend hartje. Helaas heb ik voor deze zwangerschap ook een missed abortion gehad met 8.5 week. Elke keer als mijn borsten niet meer pijn doen of als ik naar de wc ga bang voor bloed verlies zit ik helemaal in de stress. Gelukkig ben ik de afgelopen week wel echt zwanger als het gaat om de hormonen en kwalen maar alsnog super angstig. Volgende week weer een echo en dan moet ik rond de 8 weken zijn. Hopelijk word het ons deze keer gegund![/quote]Lijkt wel alsof ik dit geschreven heb?nou hopen dat het inderdaad goed gaat dit keer!! Mijn borsten zijn nu veel minder gespannen dan eerst, daarom maak ik me zorgen want dat was ook zo voor ik de missed abortion kreeg?

Hey dames,zelfde situatie hier, alleen zit ik al aan week 14 en ik moet eerlijk zeggen dat de ongerustheid blijft... Ik hoop dat als ik het prutske voel bewegen dat ik dan iets geruster ben, maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik pas echt gerust ga zijn als ik mijn kindje vasthou.Ik zit wel in een unieke situatie dat ik vanaf week 6 tot week 13 elke week een echo heb gehad. Ik heb namelijk heel veel last van bloedverlies, maar dan ben je gerust voor een dag of twee en dan begint de ongerustheid weer te knagen.Ik heb ook heel weinig last van zwangerschapskwaaltjes ... menig ander zegt nu GELUKZAK maar in mijn geval zou ik er precies toch ietsje meer willen hebben, want nu voelde ik weinig tot niks... Buiten af en toe wat steekjes in mijn borsten. @AH, het bruinverlies kan innestelingsbloed zijn...

Terug
Bovenaan