Onzekerheid. Gaat het ooit lukken?

Anoniem

New member
Goedemorgen dames,

Even wat spuien hier...

Sinds 7 maanden aan het proberen om een grote wens in vervulling te laten gaan. Tot op heden is het nog steeds niet gelukt.

Zit nu in ronde 7 en heb vrijdag mijn NOD.

Bij andere lijkt het allemaal zo snel te gaan... Tuurlijk lees ik ook wel dat het ook wat later kan, maar soms slaat de onzekerheid echt toe. Is het ons wel gegund?



Oké, genoeg onzekerheid haha!

Herkennen jullie dit? Tips misschien?

(En nee niet loslaten haha, want dat probeer ik de rest van de maand haha maar paar dagen voor nod lukt dat minder)..



Liefs
 
Ik herken je gevoel, wij zitten in ronde 8.

Mijn partner gaat morgen een sperma onderzoek laten doen. Dan weten we dadelijk of er aan zijn kant problemen kunnen veroorzaken.

Maar het is niet geheel vreemd dat je binnen een jaar niet zwanger wordt. Het is gewoon jammer genoeg niet zo snel gebeurd als we zelf willen.
 
Hi Alicia, dank voor je reactie...

Wachten duurt lang he! Waar gaat je partner dat onderzoek doen? Huisarts?

Op jullie eigen wens?

Succes!

Ja een jaar is heel normaal maar toch lastig. Sommige zijn zo snel zwanger..

Bang dat wij dan net weer afwijken.

Maaaarr ik houd moed!



Liefs
 
Heel herkenbaar!

Ik ben nu voor de tweede keer zwanger (miskraam gehad). Gestopt met de pil op 1 jan 2016 na 17 jaar pil slikken. Eerste keer zwanger geraakt in september, tweede keer in december. En je gelooft het niet maar ik werd juist zwanger op de momenten dat ik er totaal niet mee bezig was en het compleet het los had gelaten. Gun jezelf en je lichaam de tijd!

De gedachten die jij hebt, dat het dan uitgerekend bij jullie niet lukt, heb ik ook heel vaak gehad!
 
Hoi Eveline,



Van harte met je zwangerschap!! Gaat het goed met je en met de kleine?



Dank voor je lieve woorden! Goed om te lezen en je hebt ook wel gelijk. Tijd geven en loslaten. Maar soms denk ik hoe dan? Mijn vriend zegt dat ook zo vaak, maar hij voelt niet elke verandering haha.

Hoop op een mooi wonder binnenkort!



Succes met je zwangerschap en vooral geniet!

 
Hai. Ik begrijp je onzekerheid. Wij zijn zelf precies een jaar bezig geweest. Ik had een extreem onregelmatige cyclus, maar 5 menstruaties gehad ipv 12. Tegelijkertijd dat mijn vriend en ik werden onderzocht ben ik begonnen met acupunctuur. Mijn cyclus ging ineens van 75 naar 40 naar 35 dagen.. althans.. die laatste is een gok want na 2 acupunctuur behandelingen ben ik niet meer ongesteld geworden en ben nu 7 weken zwanger! Een paar dagen voor de positieve test kregen we de uitslagen van het ziekenhuis en was er niks gevonden. De gyn vroeg wat ik in de tussentijd veranderd heb omdat mijn klachten sterk op pcos leek en het enige wat ik me kan bedenken is acupunctuur. Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Het is inderdaad niet vreemd dat het na 7 maanden nog niet is gelukt maar het is ontzettend frustrerend dat het om je heen zo snel lijkt te lukken! Heel veel succes!
 
Hi Jennifer,



Wat fijn dat het gelukt is na zolang proberen! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hoe voel je je?



Ik heb wel een regelmatige cyclus maar veel tussentijdse bloedingen en wat PMS klachten. Daarvoor toevallig nu ook naar de accupunctuur geweest! Nu 2 behandelingen gehad.

Benieuwd of het gaat helpen bij mijn klachten en de zwangerschap!

We houden hoop.

Geniet van je zwangerschap!

X
 
Heb er negen maanden over gedaan om zwanger te worden. Ons kereltje is vandaag precies zeven weken oud. Soms duurt het gewoon wat langer....
 
Terug
Bovenaan