Onzekerheid. Gaat het ooit lukken?

<p style="text-align: right;">Hoi K5,</p>
<p style="text-align: right;">Ik ken dat gevoel hoe dichter je bij je NOD komt hoe moeilijker het word om er niet mee bezig te zijn.</p>
Ik heb mijn spiraal laten verwijderen op 28 november 2016. Wij hebben al 3 kinderen maar willen nu heel graag nog 1 kindje. We hebben dit met heel het gezin besloten.

ik hoopte natuurlijk gelijk zwanger te worden. Maar helaas werd 7 januari ongesteld. Ook vrij snel na het verwijderen van de spiraal heb ik mij laten vertellen.

Dus zitten nu officieel in ronde 1. Moet rond 4 februari mijn NOD hebben.

Dus al met al heel spannend.

En bij mij andere 3 kinderen was ik gestopt met de pil en binnen 2 maanden zwanger.

Grt. Jojo
 
Zo ontzettend herkenbaar! De teleurstelling als je ongesteld wordt, dan weer op naar de volgende ronde, even happy rond je eisprong en dan weer op het wachtbankje... Tenminste, zo voelde het voor mij. Wij hebben er 11 maanden over gedaan, nu 22 weken zwanger van ons eerste kindje.

Het loslaten en proberen er niet mee bezig te zijn klinkt allemaal erg leuk maar was voor mij in de praktijk niet te doen. Je maakt samen de keuze voor kinderen te willen gaan en dan hoop je ook dat het je gegund is dat het snel lukt, toch? Ik hoop dat je het een beetje een plekje kunt geven en dat je vooral hoop blijft houden. En schrijf het lekker van je af. Dat hielp mij iig. Succes!
 
Wat veel lieve reacties en ook fijn voor mij om te lezen dat een aantal van jullie toch zwanger zijn (geweest), ook al duurde het soms even!

Deze maand is alles weer aan anders dan de vorige. Geen bloedverlies tussendoor  (bij 6 vd 7x hiervoor wel). Minder pijnlijke borsten, alleen tepels wat gevoeliger, bij de vorige keren hele borst gespannen...

Vandaag vlagen misselijk.

Ik laat het nog even los! En hopen dat we misschien deze ronde geluk hebben, en anders misschien de volgende!



Fijne zondagavond!
 
Hey k5

Dan lopen we ongeveer gelijk op want verwacht zaterdag verwacht ik mijn menstruatie.

Blijft elke ronde weer spannend.

Je hebt vlagen van misselijkheid....toch weer spannend. Nou ben benieuwd en laat je het even weten ?

En de rest van de dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

 
<p style="text-align: left;">Hi Jojo,</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Oh voor jou ook spannende week!</p>
<p style="text-align: left;">Voel jij al iets & hoeveelste ronde voor jullie?</p>
<p style="text-align: left;">Nou de misselijkheid neem ik nog niet zo serieus hoor haha. Mijn lichaam heeft de afgelopen maanden zoveel dingen laten zien tussen eisprong en menstruatie haha.</p>
<p style="text-align: left;">Ik duim ook voor jou! Laat jij het ook weten?</p>
 
Loslaten is zo makkelijk gezegd, maar het ook echt kunnen is een ander verhaal. Ik kon het althans niet.

Het lukte mij een beetje toen ik eind oktober wekelijks begon met acupunctuur (van de zomer een miskraam gehad) en ik er niet vanuit ging dat ik gelijk zwanger zou worden. Maar gelukkig was dat wel het geval en ben ik inmiddels 15 weken zwanger en gaat vooralsnog alles goed.

Geen idee of het daardoor komt, maar dat maakt mij niet uit. Ik ben zwanger!

Veel succes en hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
 
Hoi hoi K5

Dit is pas mijn tweede ronde maar bij mij vorige 3 kinderen ging het snel was binnen 2 maanden zwanger. Nu ben ik al een stuk ouder dus kan langer duren.

Dit wordt een spannende week zowel voor jou als mij. Ik heb nergens last van alleen gisteravond rond een uurtje of 1800 kreeg ik links onderin een heftige kramp of steek. Duurde zeker 1 minuut aan. Ergens hoop ik dat het de innesteling zou kunnen zijn.

Maar idd je hoofd en lichaam kunnen je zo goed voor de gek houden.

Word dit jullie eerste kindje? En hoe voel jij je vandaag?

 
Sanne! Van harte met je zwangerschap. Hoe voel je je?



Jo jo; oh dat hoor je soms. Daarna geen buikpijn Meer?

ik heb vaker last van wat verschillende klachten week voor menstruatie. Deze keer is wel anders. Vanmorgen goed opgestaan maar met hond wandelen weeer die misselijkheid.

Ik twijfel om morgenochtend al een test eraan te wagen.. aan de andere kant misschien beter wachten tot vrijdag. Zie zo op tegen weer een teleurstelling.

Ja voor ons eerste kindje!

Fijne dag!
 
Terug
Bovenaan