Onzekerheid wel of niet zwanger?

<p>Hai lieve meiden!</p><p>Sinds augustus ben ik gestopt met de pil om voor ons eerste kindje te gaan! Na 32 dagen netjes ongesteld geworden dit duurde wel wat langer als normaal maar goed dat kan gebeuren. Ik zou vorige week woensdag volgens mijn berekening weer ongesteld moeten worden. Wat betekent dat ik nu al bijna een week overtijd ben, maar helaas negatieve testen gehad..</p><p>Rond mijn eisprong krampen gehad en een week later weer rare krampen, verder geen kwaaltjes.</p><p>Mijn vraag is ben ik nu wel of niet zwanger, zitten er te weining HCG in mijn urine of houd mijn lichaam mij voor de gek. </p><p>Ik hoor graag jullie ervaring hierin. xxx</p>
 
Mijn tweede cyclus na het stoppen met de pil was een week langer. Na 1,5week een test gedaan en die was positief! 
Zou dus kunnnen dat je cyclus niet regelmatig is.. 
good luck!!
 
Normaal gesproken was mijn cyclus met de pil altijd 28 dagen, 1e keer na stoppen was dit 32 dagen en zit nu dan al op dag 37... Ik blijf denk ik wel even testen voor het geval dat !!
 
Hou rekening met ontpillen, en dat je cyclus nog moet stabiliseren. Anders gewoon iedere zoveel tijd even testen.. maar ik zou zelf ervan uitgaan dat je lijf nog even op gang moet komen!
 
Ze geven aan dat het tot wel 6 maanden kan duren voordat je lichaam een stabiele cyclus heeft gevonden. Ik was redelijk regelmatig en heb nu in ronde 5 toch weer een cyclus gehad die een week langer was dan hiervoor. 
Houd dus je eisprong vooral goed in de gaten gaten, op basis daarvan kun je de NOD het beste berekenen.
 
Bij iedereen is het weer verschillend! 
Toen ik voor mijn eerste kindje ging en gestopt ben met de pil ben ik gelijk zwanger geworden en heb ik daarna helemaal geen normale menstruatie gehad. Dus het kan wel. Ieder lichaam is verschillend en de een heeft gewoon wat langer nodig als de ander. 
Ik zou als ik jou was nog even een aantal dagen wachten en als je dan nog niet ongesteld bent nog een test doen. En anders even naar de huisarts gaan voor een bloedtest misschien? 
 
 
Misschien een stomme vraag hoor maar ondanks dat ik nu niet ongesteld ben geworden, vanaf wanneer kan ik dan gaan rekenen wanneer mn eisprong is of krijg ik die voorlopig nu niet?
 
Terug
Bovenaan