<p>Goedemorgen,</p><p> </p><p>Wij zijn al 3 jaar bezig voor het krijgen van een tweede kindje, voor de Corona begonnen met ivf maar dit acuut moeten stoppen vanwege de corona.</p><p>Vorige week te horen gekregen dat we weer mogen beginnen! Zodra mijn menstruatie op gang kwam kon ik weer spuiten.</p><p>Alleen kwam mijn menstruatie niet op gang en blijk ik dus zwanger te wezen, heel pril nu 4.5 week. Wij zijn zo ontzettend blij en dankbaar.</p><p>Alleen toen ik gisteren wakker werd en naar het toilet ging en ging afvegen zat er wat rood op mijn wc papier met daarin een stolsel.. totaal geen buikpijn of iets, daarna alleen nog wat roze bruin oud bloed met afvegen en niet eens de hele dag..</p><p>Fertiliteitskliniek gebeld en de gynaecoloog zei dat zodra ik geen erge buikpijn heb of meer ga vloeien dat ze nog niet gelijk ongerust is en dat ze denkt dat het ook nog goed kan gaan.</p><p>Echter ben ik zelf natuurlijk wel ongerust.. ik weet dat jullie geen gynaecologen zijn en niet in mijn buik kunnen kijken maar heeft iemand hier ervaring mee?</p><p>Vandaag overigens helemaal niks meer te zien..</p><p> </p><p>Alvast bedankt.. </p><p> </p>