Onzekerheid

Mijn eerste zwangerschap was wel spontaan, maar heb een afwijking aan mijn baarmoeder. Dus wederom weer een groot wonder.. echter heb ik nu wel weer wat roze/bruin verlies en wat last van mijn onderbuik.. afwachten dus.. pff wordt hier zo onzeker van.. 

gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ze zeggen bij bloed, 50/50 kans op een miskraam.. nou dat heb ik ervaren! Bij mijn eerste zwangerschap beetje bloedverlies, niks aan de hand. In maart dit jaar had ik het weer, deze keer een MA!
Nu weet ik sinds een paar dagen dat ik weer zwanger ben. We zullen zien of ik het weer krijg.. het blijft toch spannend allemaal!
Hopen op een goeie zwangerschap!??

Hoihoi,

Contact gehad met de praktijk en die kunnen nog niks doen.. ik moet afwachten kan een mk worden maar kan ook gewoon goed gaan, het feit dat ik niet doorbloed en alleen maar wat roze bruin slijm bij afvegen daarna had kan een goed teken zijn. Maar we weten het niet. 
Vrijdag de dag voordat ik het stolseltje was verloren heb ik een test gedaan en deze was dus positief maar nog niet knal, nu deed ik zojuist weer een test en deze was gewoon knal positief.. en mijnborsten zijn ook nog zwaar en er zijn aardig wat aderen te zien enz.. 

Lastig hoor dat afwachten!!ik weet dat na een mk HCG in je lichaam blijft maar het is nu dus wel meer als vrijdag ochtend.. pff je lichaam kan soms zulke spelletjes spelen!

Terug
Bovenaan