onzekerheid

Ik geloofde het eerst ook niet, ik dacht: ik voel niets, die test klopt niet... Maar die test geeft aan dat het HCG-hormoon in je lichaam zit, dus er is toch iets aan de hand in je lichaam. Toen ik dat van de dokter hoorde, werd ik geruster. Ik kreeg pas een echo met 12 weken, maar met 8 weken werd er wel bloed geprikt. Toen dacht ik ook nog even: stel je voor dat ze straks bellen...
Maar de misselijkheid maakt het nu wel een stuk echter, hahaha! En nu natuurlijk ook de groeiende buik.
14w4d

Hoi hoi, gefeliciteerd met je zwzangerschap!!!

Net als al mijn voorgangsters is geen een zwangerschap hetzelfde en gaan ze ook niet allemaal volgens het boekje.
Bij al mijn zwangerschappen, 3 in totaal, ben ik bij alle drie niet misselijk geweest. En kreeg ik pas pijnlijkere borsten met ongeveer 8 weken. Soms zelfs later. De krampen horen er bij en kun je af en aan nog een aantal weken voelen, maar ook dat hoeft niet.
Genier ervan en niet teveel zorgen maken...
mIranda

Oh vrouwtje, wat een herkenbare zorgen! Ik ben Rosalin, tot nu toe alleen maar meegelezen en 6 weken en 1 dag zwanger van mijn 1e kindje! Ik heb a.s. donderdag mijn 1e echo en zal wsl als alles goed blijkt weer een beetje kunnen ademhalen. Ook ik heb wisselende zw.symptomen en doe hard mijn best niet door te draaien  en dus maar afleiding te zoeken . Gelukkig maar dat we elkaar hebben!! Vrouwtje, blijven ademhalen net als ik, afleiding zoeken en het komt allemaal goed!

hoi meiden,

Ik herken het ook helemaal,ik heb morgen mn eerste echo van 8 weken en 5 dagen
maar ik heb gister toch nog ff snel een test gedaan kijken of het echt wel zo is want ik heb ook bijna niks te klagen(mn moeder zei al wees blij)maar ik ebn ook heel blij als ze zeggen dat er wat zit en dat het hartje klopt ik denk dat we dat allemaall wel hebben hahaha  
in elk geval lekker genieten en voor je het weet is die datum er al
groetjes xxxx reza

hoi meiden,

Ik herken het ook helemaal,ik heb morgen mn eerste echo van 8 weken en 5 dagen
maar ik heb gister toch nog ff snel een test gedaan kijken of het echt wel zo is want ik heb ook bijna niks te klagen(mn moeder zei al wees blij)maar ik ebn ook heel blij als ze zeggen dat er wat zit en dat het hartje klopt ik denk dat we dat allemaall wel hebben hahaha  
in elk geval lekker genieten en voor je het weet is die datum er al
groetjes xxxx reza

Hallo,

Wat herken ik je verhaal, wij hebben er ook heel wat voor moeten doen om zwanger te worden, toen het dan eenmaal zover was kon ik het niet geloven en was zo bang dat het alsnog fout zou gaan. Als ik over moest geven dacht ik als het maar niet fout is, als ik niet over hoefde te geven dacht ik dit klopt niet. En bij ieder pijntje dacht ik ojee daar gaan we. Achteraf vind ik het zo jammer dat ik er niet meer van heb kunnen genieten (dit is achteraf ook makkelijk te zeggen!) Gelukkig is er een wonder gebeurd en ben ik ook een tweede keer zwanger  geraakt (mijn zoontje word zaterdag al weer 1 jaar). Toen heb ik er wel heel bewust van genoten.
Ik kan je nu wel zeggen maak je niet te druk maar ik weet uit ervaring dat dit niet werkt.
Dus ik wil tegen je zeggen heel hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er volop van want wie weet ben je vanaf morgen de hele zwangerschap ziek en denk je hier nog wel eens aan terug (hihi grapje) nee ik wens jullie een hele fijne tijd toe.
Veel liefs.

Terug
Bovenaan