Onzekerrrrr help

Lekker laten gaan hoor, mijn dochter is nu 10 weken en krijgt ook nog 6 voedingen per dag. Doe waar jij je goed bij voelt en je kindje geeft zelf wel aan wanneer hij minder voedingen wilt.

Ik herken je heel erg! Ons zoontje is nu 9 weken en de ene zegt voedt maar op verzoek en de ander zegr weer nee absoluut niet doen hoor! En de ene vind 120ml oer keer meer dab genoeg terwijl de ander weer zegr biedt maar 150 aan.. en zo kun je wel ff doorgaan..
Ik werd ook compleer gek van alle adviezen en richtlijnen en ben heel eigenwijs mn eigen pad gaan volgen.. ik neem de adviezen aan, bekijk of het bij ons past.. zo ja.. dan proberen we het, zo nee.. dan zwaaien we vriendelijk het advies de deur weer uit! 
Zo vind cb dat we om de 5 uur moeteb voeden, wij geven wel al 5 flesjes, maar hier op het forum krwwg ik de tip om om de 4 uur te voeden en hopelijk dat hij dan snachts wat langer slaapt.. dat advies kunnen we wat mee dus dat gaan we proberen. Ik vind dat hij om de 5 uur namelijk compleet uirgehongert aan de fles begint. 

Heeft je kindje trouwena misschien laat van darmkrampjes ? Aangezien je zegt dat hij dw speen huilend weer uitspuugt.. heeft mijn zoontje ook een tijdje gedaan. Nadat we druppela van vsm zijn gaan geven, cinababy, is het stukken beter geworden! Drinkt de flessen nu weer probleemloos leeg ! 

Succes en laat je niet gek maken

Terug
Bovenaan