Oogkleur?

[quote quote=10307566] Klopt ik dacht dat ook.. mijn dochtertje had ook donkere ogen na de geboorte.. Ik heb zelf lichtblauwe ogen en mijn man groen/ bruin wat wel redelijk donker is. Mijn dochtertje is nu 9.5 maand en haar ogen lijken gewoon bruin en soms is er wat groen, en de andere keer lijkt het blauw in terug te zien.. ik hoop nog steeds dat ze nog lichter gaan worden maar dat gaat vast niet meer gebeuren haha..[/quote]
Wat triest om te lezen. Je hoopt dat ze lichter gaan worden? Ik hoop dat ik nooit zo over de mooie ogen van mijn eigen kindje ga denken. 

Hoezo zou je dat niet mogen hopen? Het doet toch niks af een de liefde voor je kind als t anders is?
ik hoop dat mn ongeboren kind mijn groene ogen krijgt, het makkelijk bruin worden van mijn vriend en de motivatie om te leren van mijzelf. Oh en aub niet de aanleg van mij om dik te worden. 

[quote quote=10307659]Hoezo zou je dat niet mogen hopen? Het doet toch niks af een de liefde voor je kind als t anders is? ik hoop dat mn ongeboren kind mijn groene ogen krijgt, het makkelijk bruin worden van mijn vriend en de motivatie om te leren van mijzelf. Oh en aub niet de aanleg van mij om dik te worden.[/quote]
Van mij mag je alles, maar ik vind het wel degelijk gek om van je al geboren kind te zeggen: goh, hoop wel dat haar ogen lichter worden. Uberhaupt die fascinatie van sommigen met lichte ogen. Alsof dat superieur is. Creepy. 

Jeetje Noelle, zet ons maar op het strafbankje ? Je draagt niet bij aan het onderwerp zo hè... Hoe zat dat bij jouw kind? Is dat veel verandert het eerste jaar?
Ik vind groene ogen ook erg mooi, grijs ook,  dat baby blauw is wel erg bijzonder. Tja, iedereen heeft daar toch zijn voorkeur in? Ik ken zat mensen die bruine ogen het mooist vinden. Wat een onzin om dat "creepy" te vinden.

Terug
Bovenaan