Ooievaar is toch geland!!!!

@Elle: ik heb het wel niet helemaal zo snel gedaan als jij (2,5 uur), maar die 4 minuten waarin mijn vliezen braken, mijn kindje opeens indaalde, ik mocht persen en Eveline geboren werd, die 4 minuten kon/kan ik ook niet helemaal bevatten. Ik heb later aan kraamzorg, verloskundige en mijn man ook gevraagd: wat gebeurde er nu allemaal??
Ik weet idd ook niet hoe uren lang weeen is, maar helaas weet ik wel wat uren/dagen lang naweeen zijn! Pfff, fijn hoor, dat je die niet hebt gehad, want man, die waren echt erg! Net zo pijnlijk als ontsluitingsweeen en ik heb ze ook echt moeten wegpuffen... Die eerste nacht dus ook niet geslapen van pijn, alleen maar gepuft, vooral als ze lag te drinken. En ja, toen heb ik mijn bevalling wel 10 keer 'overgedaan' in mijn hoofd, ;-)...

@ Triesepies: suikercontroles waren alleen de eerste 48 uur, de periode waarin de borstvoeding nog niet echt goed op gang is, daarna is het gevaar geweken. Ik kwam er later trouwens achter dat als ik voor flesvoeding had gekozen er helemaal geen gevaar is, omdat je dan zeker weet dat ze suiker binnenkrijgen. Als je maar genoeg te drinken geeft, dan kunnen ze ook niet zakken die waardes...

Terug
Bovenaan