Ook als je net bent gestopt met de pil...!!!!

Jeetje, GEFELECITEERD zeg!!!!!!!
ik ben zelf ook niet lang gestopt en 18 juli ongi geworden... morgen is mijn NOD dag maar heb al ff het gevoel dat ik ongi wordt of dan net geworden ben. snel naar het toilet, maar dan gelukkig NIETS!!! wanneer zou jij je NOD hebben gehad en wanneer heb je getest? als ik het woensdag nog niet ben ga ik testen.... gr:)

Ongeloofelijk he!! Heerlijk gevoel hoor..
Mijn NOD was vandaag en heb vandaag meteen getest! Kon gewoon niet langer wachten... ik dacht eerst nog "zal ik tot maandag wachten?!" maar toen dacht ik... "tsja... als ik wel zwanger ben, dan zou ik het toch nu wel kunnen testen, wat maken die twee dagen dan uit". Voor sommige mensen maken een paar dagen wel degelijk uit... maar mijn gevoel zei zaterdag testen!! Ik heb gister de test gehaald en vanmorgen meteen met mijn slaperige ogen de test gedaan. Was nog helemaal niet wakker eigenlijk, maar ik dacht laat ik het in ieder geval met ochtend urine doen... daar zit (zeggen ze) toch het meeste in... voordat ik goed en wel de slaap uit mijn ogen had gewreven stond het kruisje er al... echt binnen een paar seconden.

Meiden... ik gun echt iedereen van de wereld het geluk om zwanger te worden. Blijf vooral geloven in de liefde voor elkaar.. want een mooiere bezegeling van jullie liefde bestaat er toch niet! Ik blijf jullie hier in de gaten houden hoor.. want om nu al meteen naar een ander forum te gaan... ben hier nog maar net!!

Wat geweldig voor jullie zeg!
Van harte gefeliciteerd!!!!!
Geniet ervan en ik wens jullie een geweldige tijd toe.
Groetjes Phoebe

JOEPIE!! Goed nieuws zeg.
Heerlijk. Gefeliciteerd en geniet er van!!

Ik ben zelf eind juli gestopt en hoop dat ik net zo veel geluk als jij heb!
Het is fijn te lezen dat het dus ook echt wel snel kan. Soms begin je daar aan te twijfelen als je de verhalen hier leest.

Liefs Bieb.

Terug
Bovenaan