Ook bij een zeer, zeer dun lijntje (test) een gezonde baby ????

Ik had ook een dun lijntje bij de test.

En nu ligt er een stevige jongen van 4,5 maand in zijn bedje te slapen.

Dus volgens mij klopt dat niet helemaal.

Succes.

Ik heb hier wel van gehoord. De dame van moeders voor moeders vertelde dat ze het vaak fout ziet gaan als het streepje dun is op het testje wat zij doet. Het hsg is dan inderdaad niet voldoende. Je hebt dus wel een beetje gelijk. Echter weet ik ook dat bij sommigen het hsg pas toeneemt later in de testweek en dat er ook een groot verschil zit in de verschillende testen. Ik heb bij de eerste zwangerschap een eigen merk apotheek test gedaan en die testte negatief. Toen ook maar een clear blue gedaan en die was hartstikke POSITIEF! Het kan dus ook heel goed aan je test liggen. Ik zou als ik jou was nogmaals testen maar dan met clear blue!
GOODLUCK!
lfs ing

hallo
zeker ben je zwanger daar kun je echt vanuit gaan ik had bij mn dochter ook een kruitvattest gedaan en zag geen streep zo licht was die en mijn vriendin zag wel de streep dus zwanger heb toen ook nog voor de zekerheid de test meegenomen naar de huisarts en hij zei dat die positief was en mn dochter is nu inmiddels 2 en ben nu 6 weken zwanger van de tweede. ik wens je een heel fijne zwangerschap en geniet ervan van harte gefeliciteerd liefs cindy mama van bente.

Hoi,
een dun lijntje zegt echt helemaal niks of het goed of fout gaat,het ligt er maar net aan waarneer je de test doet en hoelang je op dat moment zwanger bent,er zijn vrouwen die testen pas positief als ze een week over tijd zijn en er zijn vrouwen die testen al positief als ze amper overtijd zijn.
De marges zijn ook heel ruim wat betreft het hcg hormoon en de een zit hoger dan de ander,dus bij de een verdubbeld het sneller als bij een ander.

Als ik je een test mag aanraden test dan met clearblue is het gevoeligst .
Ook onder testen zitten veel verschillen de ene test heeft meer hcg nodig dan de andere test.

groetjes yvonne

Terug
Bovenaan