ook dat nog!

A

Anoniem

Guest
Was ik al chagrijnig vandaag, heb ik het ook nog eens in mijn kop gehaald om te bellen naar de gemeente waar ik woon om te vragen wanneer ik iets te horen krijg op mijn sollicitatie........STOM STOM STOM, want ik kreeg te horen dat ik niet bij de eerste selectie zat, maar dat ze mijn cv als reserver nog even wilde bewaren !! Ik wil zooooooooooooooo graag in mijn woonplaats werken. Ik moet nu 3 dagen per week naar mijn werk in Tilburg kachelen en dat ben ik echt een beetje beu, krijg namelijk geen rooie rotcent aan reiskosten en DAT bij de GEMEENTE!!!! .

Afijn, mijn dag kan niet meer stuk

groetjes
Mie

Fijn hé, om een leuk gedeelte van je salaris te pompen in het naar je werk gaan... Alsof je het voor je plezier doet .

Succes met solliciteren!

KT

quote: Mie1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2007 15:31:13'));

Was ik al chagrijnig vandaag, heb ik het ook nog eens in mijn kop gehaald om te bellen naar de gemeente waar ik woon om te vragen wanneer ik iets te horen krijg op mijn sollicitatie........STOM STOM STOM, want ik kreeg te horen dat ik niet bij de eerste selectie zat, maar dat ze mijn cv als reserver nog even wilde bewaren

groetjes
Mie

Weet je hoe ik dat noem?? dat "bewaren??" alsof ze dat ook écht doen he... Voor mij blijft het de grote ronde archief... staat bij mij ook thuis in de keuken!!
Tjongejonge... wordt eens tijd dat werkgevers eerlijk worden.
Maarruhhh ben je mooi klaar mee, pfff tja.. uhhh gewoon doorgaan met solliciteren?? maar vrolijker wordt je er niet van!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi Mie,
Hier hetzelfde verhaal; slecht geslapen vannacht en bloed-sjachrijnig.
Bedenk ik me vanmorgen; "Goh, ik zal mijn oude baas eens bellen, of ze al wat voor me heeft."
NOT!
Ze heeft me dus een giga-loze belofte gedaan en ik ben er nog ingetrapt ook!
Ze had me echt toegezegd dat ik terug kon komen, dus ik ging er ook vanuit dat ik vanaf volgende maand weer salaris binnen zou krijgen....Valt dat even vies tegen.

Nou voel ik me erg verdrietig en gestressed.
Moet maar snel gaan bedenken wat ik dan wil en maar in de pen om sollicitaties te schrijven....
Sil

Jeetje meiden, wat een tegenvallers. Er komt vast wel weer een nieuwe job op jullie pad, maar nu...leuk is anders, vooral als er loze beloftes gedaan zijn, sterkte.........weet even ook niets anders te zeggen,
x Esther

Hee Sil,

Jemig, wat een (hier volgt een lange reeks woorden die niet geschikt zijn voor een forum over baby's) - streek!!!

Zullen we d'r banden lek gaan prikken

Knuffel, KT

Ja, da's goed! Hier komt haar adres;

Geintje natuurlijk. Maar dat van die banden is nog lief, ik had hele andere dingen in mijn hoofd vandaag....
Sil

Ik wil ook wel een handje meehelpen hoor Sil... Ik kan haar plekjes laten zien waar de zon niet schijnt  Ook ben ik héééél goed van het veranderen van sterretjes naar rondjes.. hehehehe... if you know what i mean
Ik heb hier ook nog wel een paar negatieve energieën die ik op anderen wil botvieren hoor! Maar ik ben niet opvliegerig ofzo...  hahaha
Maar K*T is het mooi wel voor jullie!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan