ook dat nog!

Wat een klote streek zeg!
Zo zie maar weer he...daar zet je je dan zo voor in....voor niks!!!
Stank voor dank...
Echt een hele lage streek...hopen we op KARMA?? Ja echt wel.

Groetjes Linda

Wat kl.te Sil! Zo irritant en je staat zo machteloos als je iets `beloofd` is !! En ja, voor mij zit er niks anders op dan verder kijken. Nu heb ik as dinsdag een intern sollicitatiegesprek. Lijkt me een hele leuke baan, maar schiet er financieel en qua reistijd geen bal mee op. Als ik in mijn woonplaats zou werken, zou me dat zeker EUR 150,00 per maand schelen. Nou, da ´s toch een leuke salarisverhoging! Maar aangezien ik in een klein dorp woon, liggen de vacatures daar niet echt voor het oprapen .

Nou, Sil, succes d ´r mee!

groetjes
Mie

Balen meiden!!! Is thuiswerken geen optie?? Voor bijvoorbeeld 1 dag?? Dan hoef je al minder te reizen?? Of als je aangenomen wordt bij die interne vacature, kan je misschien meer reiskosten bedingen in je nieuwe contract??? Dit heb je vast allemaal al geprobeerd, maar ik dacht ik zeg het toch maar....
Verder is het natuurlijk gewoon .
Een  onder de riem, het gaat echt goed met de economie, dus er komen steeds meer banen en steeds minder werknemers. Gunstig voor jullie, dus je kan meer eisen en er is meer te vinden.... Hopelijk lukt het snel!! Heel veel sterkte!!!

Hoi Mie,

Nou daar ben je echt mooi klaar mee!!!
Echt iets om chagrijnig van te worden!!!
Maar als je dan naar dat lieve koppie van je kleintje kijkt moet je vast wel weer een beetje lachen toch?

Groetjes Char

heb je absoluut gelijk in....1 blik naar dat heeeeeerlijke koppie en ik smelt  en alle vacatures en al het werk kan me gestolen worden. Nog mooier, hij ligt nu te slapen en nu ik aan zijn lachende bekkie denkt, wordt ik al warm

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan