ook dat nog

hey meiden

vanmiddag naar de vk geweest.
nadat ze mn bloeddruk gemeten had (was goed) en ik op die stomme weegschaal had gestaan (van 48 van 66 kilo gegaan, dus al 18 kilo aangekomen!!!!)
ging ze kijken hoe onze uk ligt.

ze ligt dus in een volledige stuit :S

gelijk naar de gyn gebeld. moet morgen daar naar toe.
dan gaan ze een echo maken, als ze de kans zien gelijk ukkie draaien en daarna een ctg.
ben eerlijk gezegd best wel zenuwachtig over dat draaien.
schijnt veel pijn te doen(???)
nou ja, ik laat t allemaal maar over me heen komen morgen. ik zie t wel.
hopelijk lukt het, want hoop toch echt niet dat ik een keizersnede krijg.
maar goed, we zien het dus allemaal morgen wel.

ik hou jullie op de hoogte morgen.

liefs, do

Do,

Wat naar! Het lijkt niet echt mee te zitten, maar het gaat allemaal goed komen meis!

Ik heb geen ervaring met draaien, onze uk lag ook in stuit, maar draaide gelukkig zelf en ik lag tot vlak voor de geboorte ook in stuit.Maar daar heb je allemaal niks aan...

Ik heb wel mensen gehoord die tegen het draaien zijn, iets onnatuurlijks en bang voor de effecten. Maar volg je gevoel meis, ieder mens is anders, iedere zwangerschap is anders en ieder kind is anders. Hoe dan ook het komt goed!!! Veels suc6!

Liefs Lientje

Hoi,

Wat een gedoe he!
Emma lag ook in stuit, maar daar kwamen we pas bij de bevalling achter. Ze is op de gewone manier geboren. Als de baby niet te groot is en goed ligt kan je het natuurlijk proberen, als je dat ziet zitten.
Maar je moet wel rekening houden met een keizersnee. Als de baby maar gezond ter wereld komt!
Succes!

jeetje do
het zit je deze zwangerschap echt niet mee zeg
volg je eigen gevoel en doe wat jij het beste vind
en als t niet anders kan dan toch de ks als de kleine meid maar gezond en veilig ter wereld komt , toch?

liefs maurilla

Hallo Dotjuh,