ook dat nog

He Do,

Ik hoorde een keer dat een muziekdoosje afspelen bij de uitgang (om het maar zo te noemen) wel eens wilt werken. Toen ik dat destijds ook vertelde tegen een cursist, deed ze dat ook en kindje was valzef gedraaid.
Dus veel muziekdoosje af blijven spelen, hopelijk daalt ze dan snel in.
Sterkte ermee en pak je rust zoveel mogelijk!

Liefs Irene

heey do...het is echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel naar en pijnlijk gevoel he dat draaien...bij kay hebben ze het ook geprobeerd,die lag ook in een stuit en 1 beentje naar beneden..het deed echt zeer ,maar ja..het lukte helaas niet..dus werd het een keizersnede.

liefs,karin

Oh jee, wat vervelend dat het zo pijnlijk was, maar wel keigoed dat het heeft gewerkt. Al die pijn voor niets zou ook zo sneu zijn geweest. Nu mag het kleine ukkie gewoon lekker verder indalen en over niet al te lange tijd in je armen komen....... nog eventjes wachten........

Hey,

Wat een dwarsliggertje he!!!
Hopelijk blijft de kleine nu goed liggen, dan is het niet voor niets geweest!
Veel succes vrijdag, laat je ff weten hoe het ging?

Gr MJ

Wat fijn dat het gelukt is! Ik zou het niet gedurfd hebben, denk ik. Ik zou denk ik toch denken dat als ze zelf zo is gaan liggen daar vast een reden voor zal zijn.
Succes!

Hee, wat een bikkel ben je!!! Super hoor, jezelf zo rustig houden als je bijna in paniek raakt. En nu die kleine streng toespreken dat ze netjes blijft liggen hoe ze ligt (meestal luisteren ze zoooo goed)!

Terug
Bovenaan