Ook de 20 weken echo gehad

Afgelopen dinsdag hebben wij ook de 20 weken echo gehad. Was erg blij dat ik het kindje weer kon zien want de eerste keer was de echo al bij 8 en een halve week.

Hij/zij lag lekker genesteld met het kontje naar beneden. Alles nagekeken en zag er tot zover goed uit. Alleen konden ze het ruggetje niet goed zien omdat ie daarmee tegen de wand aanlag. Moest ik even de gang op en neer lopen in de hoop dat ie zou draaien, dus daar liep ik.......

Die andere mensen zullen wel gedacht hebben ha ha.

Na vijf minuten weer terug en lag nog precies hetzelfde. Ik had aansluitend een afspraak bij de vk, dus eerst daar maar heen, die heeft ook nog even aan mijn buik lopen poeren maar nee hoor, lekker blijven liggen.

Uiteindelijk had ie toch besloten te draaien en was ook goed te zien dat het ruggetje gesloten was.

Alles goed gelukkig en nu nog 20 weken wachten om te kijken wat het wordt, ben erg nieuwsgierig.

Groetjes Cindy

is toch fijn he. weer ff zien dat alles goed zit.

tja, als ze lekker liggen gaan ze niet zomaar verliggen omdat de medische mevrouwen dat willen haha.

ik ken dat.

leuk joh!

Gefeliciteerd! Blij dat hij/zij (weet je het niet of wil je het niet vertellen) uiteindelijk toch zijn ruggetje heeft laten zien!

Op naar het einde!!!

Liefs Maaike

Ha ha nu al een eigen willetje!
Weet je het echt niet wat het word of wil je het niet zeggen.
Wij weten het ook echt niet, bij m'n vorige zwangerschap wisten we het ook niet, er moet toch wel een klein beetje verrassing zijn toch!
Gelukkig dat het allemaal goed is.
Lekker genieten.

Groetjes Rianne

Hey meiden,

Bedankt voor de reacties.

Idd al een eigen willetje ha ha, maar ach uiteindelijk is het toch gelukt.

En nee we weten echt niet wat het wordt. Dat wisten we bij de eerste ook niet. Moet wel zeggen dat ik dit keer erg getwijfeld heb maar mijn man wilde het absoluut niet weten. En ja de verrassing is natuurlijk ook wel erg leuk. Nog even te gaan dus.

Groetjes Cindy

Hey Cindy

Fijn dat alles goed was bij de echo! Haha een eigen willetje ja! Mooi om te zien haha! Het is wel een lange periode he van 8,5 naar 20 weken echo te moeten wachten om je kindje te zien! Wij hadden het geluk om 2x bij een VK te zijn die dol is om echo's te maken dus met 12 W nog een gehad dan is het niet zo lang! Maar nu nog 20 weken voordat hij of zij komt! Hellup!! W88 duurt soms lang:)

Liefs Janne

Terug
Bovenaan