Ook de 20 weken echo gehad

Hoi Cindy,

Gefeliciteerd met de goede echo!!! REspect zeg dat jullie je nieuwsgierigheid kunnen bedwingen over het geslacht van jullie minimensje... ik kan dat dus echt niet... haha...

Ik lees hier dat ik van geluk mag spreken met de vele echo's die ik krijg... in ieder geval eens per 3,4 weken en soms zelfs om de 2 weken.. ik wordt flink verwend door mijn gynaecoloog en verloskundige.... heerlijk hoor... maar goed, vanaf volgende week hoor ik eindelijk ook bij e 20-wekers!!!

XXX
Sunny

Het is idd een lange periode tussen 8 en 20 weken maar wat wel leuk is is dat ze hier met opleidingen bezig zijn en ze zochten nog 'proef'' personen. Dus ik mag 15 oktober voor nog een echo, ik kijk er nu al naar uit.

En ja de nieuwsgierigheid blijft. Ik had bij de eerste helemaal niet de behoefte om te weten wat het wordt maar op een of andere manier is dat gevoel nu erg aanwezig. Maar omdat mijn man het absoluut niet wil weten hebben we ervoor gekozen om het niet te weten.

Dus nog 20 weken spanning.....ha ha.

Liefs Cindy

Ik ken het Cindy, ik zou het ook wel willen weten maar manlief niet! Ik kon hem ook niet op andere gedachten brengen! En als ik het zou weten zou ik het alleen maar verklappen! Dus nu idd maar 19 weken wachten nog! Ook weer wel spannend, eerst sterkt het idee dat het een meisje was, maar nu..... ga ik toch weer richting een zoontje denken!
Heb jij een voorgevoel wat het gaat worden?

Wel leuk dat je nog een echo krijgt! Kun je nog een keer spieken!

Liefs Janne

Ik kon hem idd ook niet op andere gedachten brengen en daarbij komt dat het voor hem heel speciaal is om op dat moment tegen mij te zeggen wat het is. Dus dat gevoel gun ik hem ook.

En idd als ik het zou weten zou ik het ook verklappen ik kan echt niet zolang mijn mond dichthouden ha ha.

Ik weet niet zo goed wat mijn gevoel is. Bij de eerste had ik heel erg het gevoel dat het een jongetje zou worden, tot op het moment dat ik moest bevallen en toen bleek het een meisje te zijn ha ha. Nu heb ik wel weer het gevoel dat het een jongetje wordt maar zal dan wel weer een meisje zijn, ik weet het echt niet. Het is allebei natuurlijk welkom en mijn dochter wil natuurlijk heel graag een zusje maar we zullen zien.

Ik heb haar wel verteld dat het ook een broertje kan worden dus wanneer mensen nu aan haar vragen wat in mama's buik zit zegt ze 'een zusje of een broertje, maar dat weten we nog niet' ha ha, je hoort jezelf praten.

Ja ben erg benieuwd naar de echo, ben dan 26 weken dus dat is denk ik ook wel weer heel leuk en uiteraard weer een paar foto'tjes extra.

Heb jij tussendoor ook nog een keer een echo? Ik hoorde dat je hier bij 36 weken ook nog een liggingsecho krijgt, ben benieuwd.

Liefs Cindy

Terug
Bovenaan