Ook deze maand is het ons niet gegund

A

Anoniem

Guest
Helaas, ongesteld. Ronde 10!!

Wordt er zo onzeker van, waarom nu niet. Als het deze maand raak is ben ik 25 december uitgerekend! Wil ik wel in deze periode, wil ik dat ons nieuwe kindje aan doen in die tijd jarig te zijn........... Oh ik baal er zo van. Ppppffffff hier een mega diepe dip. Heb vanmorgen ook ff flink zitten janken. Waarom......hoe lang nog.......

Ga maar aan een wijntje denk ik.

Groetjes

jeetje meid, kan me heel goed voorstellen dat je er onzeker van wordt. een potje janken helpt soms, maar neemt het verdriet helaas niet helemaal weg
en over het december kindje gevoel, dat herken ik ook wel een beetje hoor, maar ja we gaan er wel gewoon voor deze maand
sterkte en je mag hier altijd ff uitrazen hoor

ja balen meid, ik voel met je mee zucht.....elke ronde is weer 1 te veel voor je gevoel!
zou mij helemaal niks uit maken wanneer het geboren zou worden zou al blij zijn als ik zwanger zou zijn en het is dus altijd welkom!je kan ook half januari zijn uitegrekend en dat het eerder komt...we hebben het gelukkig niet voor het zeggen!
geniet van je wijntje!
liefs

Balen zeg.. Ik had goede hoop na de andere 4 meiden, maar nu weer veel meiden die niet zwanger zijn. Als het bij ons deze maand lukt, krijgen we een Sinterklaas cadeautje, maar ik zou inderdaad al blij zijn als het mag lukken. En een kerstkindje is heel speciaal toch?

Dat is weer balen... Ik zit deze week in mijn vruchtbare periode, als het zou lukken zou ik 16 december uitgerekend zijn. maar die december maand is zo mega druk met verjaardagen in onze familie, dat ik eerst ook een beetje aan het twijfelen was maar we willen het toch graag dus dan maakt het eigenlijk ook niet meer uit wanneer het komt. Lekker aan de klus deze week!
Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.
Liefs

Hi, ik begrijp je helemaal.. wij zijn ook rond die datum uitgerekend mocht het zo zijn... Ik heb er minder moeite mee.. het maakt mij niet uit wanneer het kindje komt (wel snel natuurlijk) maar mijn man ziet het niet zitten in december...
Gisteravond zelfs bonje om gekregen.. erg vervelend maar kan hem natuurlijk niet dwingen...

Kijken hoe het van de week gaat... stiekum toch een beetje op aansturen...

Hey,

Balen! hoop dat je wijntje een beetje goed heeft gedaan.. elke ronde is inderdaad een te veel.

Ik mag morgen testen maar mocht het weer negatief zijn dan zou ik er wel gewoon voor gaan hoor, decmeber kindje is net zo welkom.. Is wel een mouw aan te passen tegen die tijd.
Mijn vriend zei.. hoeven we ook niet met kerst verplicht op bezoek bij onze ouders hihi Elk nadeel heeft zn voordeel ;-)

Succes! veel liefs Lisette

Haha, daar heb je idd groot gelijk in Lisette!! Scheelt weer het verpichte rondje fam!

Maar het is wel weer balen meid!! Weet niet in welke ronde je nu zit? Ben zelf net door naar ronde 3, nog maar erg kort dus, maar merk dat je elke keer toch steeds meer teleurgesteld bent en idd onzeker wordt. Drink vanavond ook nog een lekker wijntje..het weer is ernaar hihi!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan