Ook deze maand is het ons niet gegund

Ow lieverd!

Ik snap je gevoel heel erg goed! Wanneer jarig maakt niks uit, als er maar een geboortedag komt! Ik stel wat dat betreft geen eisen meer......het mag komen, als het maar komt!

Wat een teleurstelling weer zeg......sterkte!
Ik drink een wijntje mee............op jou.

Hier hetzelfde.. na 7dagen lichtbloedverlies nu mega MENS... en dat de dag nadat ik toch maar een test had gedaan. negatief uiteraard..
zit ook in een megadip want ik zou dan uitgerekend zijn op mijn opa zijn sterfdag :s maar goed dat zegt niks natuurlijk sommige kids komen ook veels te vroeg of te laat... dus we gaan er gewoon weer voor... maar nu wel met hulp van ovulatietest want ik heb nu geen idee meer wanneer mijn ei moet komen..sterkte allemaal

Bedankt lieve meiden!!

Moet ook zeggen dat het mij inderdaad niet uitmaakt wanneer ons tweede wonder geboren wordt. Maar voor het kind lijkt het me niet leuk om met kerst jarig te zijn, bijv. Mijn oma was tweede kerstdag jarig mijn tante is de 1ste jarig en mijn oom 1 januari. En ze vinden het geen van alle leuk om op deze dagen jarig te zijn. Als je klein bent wil je vriendjes en vriendinnetjes op je verjaardag en met kerst is dat lastig. We gaan er gewoon voor deze maand en we zien het wel. Ik zet mijn pijlen gewoon op de week tussen kerst en oud en nieuw. We zien het ook allemaal wel.

Soms twijfel ik, omdat ik een horror bevalling heb gehad die met veel paniek in een keizersnede is geëindigd en ik ben soms bang dat ze misschien iets beschadigd hebben?? Je weet het maar nooit. Bij een normale keizersnede gaan ze laag voor laag en voorzichtig naar binnen. Maar dat was nu niet het geval. Ze zijn 2 uur bezig geweest om alles weer netjes op zijn plek te krijgen!?!

Ik was/ben gewoon vergeten hoe vreselijk dit wachten is. Iedereen om me heen is zwanger of net bevallen. En soms doet het me gewoon zo'n pijn. Ik wilde graag onze oudste en de nieuwe baby nog een jaar thuis hebben voordat de oudste 4 wordt en die wens gaat in rook op. Nu heb ik de oudste misschien nog 2 maandjes thuis. Oh wat een geklaag he? Ik ben vreselijk gelukkig met ons eerste wondertje hoor!! En besef me goed wat een zegen dat is.

Nou meiden jullie allemaal succes en laten we hopen dat december ons meer brengt dan sinterklaas en de kerstman.

Nogmaals bedankt lieve meiden

Heey meid,

Daar zijn we voor hoor!! Even lekker je hart luchten en alles eruit gooien!! Weet niet hoe het bij jou is, maar bij mij weet niemand dat we bezig zijn voor een 2e, en daarom is dit een uitkomst want hier kun je heerlijk alles eruit gooien! Want wees eerlijk, niet alle mannen snappen al die hormonen haha! (die van mij iig niet) Veel succes meid en idd hopen op op meer dan santa en sinterklaas....

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan