ook een jongen...

Hallo allemaal,

hoe gaat het met jullie? hier gaat alles goed. voel me goed en de kleine groeit ook goed en de 20weken echo was helemaal volgens wens. En, ... we krijgen een jongen! Nu nog aan het stoeien met de jongensnamen, want dat vinden we allebei veel lastiger dan meisjesnamen.. maar we zullen er vast wel uitkomen.

Op dit moment nog steeds druk bezig met de verdieping opknappen. Onze nieuwe slaapkamer is klaar, onze oude slaapkamer is gedeeltelijk klaar.. en dan moeten we nog beginnen met de babykamer. We hebben wel het kamertje besteld.
Heb ontzettend veel zin om alles in te richten, maar dat zal nog wel enkele weken duren! Zijn jullie al bijna klaar???

Hoe staat het bij jullie met de kilootjes? Ik ben er tot nu toe 6 aangekomen... en nu 21 weken en 1 dag onderweg. Vind het zelf nog vrij netjes.

Nou, ik had even pauze, maar ga nu weer verder texen. Succes allemaal en geniet ervan.

Groetjes Maud

Hey Maud, ik miste je al.. was even stil.. ook een jongen leuk!! Gefeliciteerd! Volgens mij komen er een hoop jongens in januari!
Wij zijn ook nog niet zo ver met het kamertje.. meubels komen pas in november doe dus rustig aan.
Ik ben pas 1 kilo aangekomen. Dit komt denk omdat ik door mijn lichte vorm van suiker een dieet met volgen..

xxx

Leuk een knul !!
En lekker dat alles naar wens is :)

Hier ook druk aan het verbouwen, onze slaapkamer hebben we pas gedaan, nu 3 kinderkamers in orde maken, de oudste gaat naar zolder, en die wordt nu verbouwd, de dakramen zitten erin, de trap staat nu alles isoleren, elektriciteit, afwerken, stucen, verven...ppfff, en dan de andere 2 kamertjes verven en nieuwe bedden voor de oudste kids, de baby krijgt de meubeltjes van me dochter...die zijn nog prima...dat scheelt weer in de kosten ;)

Hier nog geen ons aangekomen....lekker hoor !

Allemaal druk bezig dus! Leuk he! Maar uhh... vergeleken met jullie zit er bij mij al het nodige aan, haha. Probeer het wel een beetje in de gaten te houden en zolang het alleen aan mn buik zichtbaar is vind ik het prima.

Wij krijgen het kamertje hoogstwaarschijnlijk in twee delen. De commode en de kast verwachten we medio september.. en het bedje pas in december. We hebben in noodgevallen nog een wiegje, mocht er vertraging komen op de levering.

We zijn naar babydeals in Beek en Donk geweest. Echt een aanrader, zoveel leuke spulletjes. Ze zijn ook te vinden op internet. Heb daar het eerste rompertje gekocht: Ik ben de stamhouder!

Geniet nog van de zondag. En Laurie, bedankt voor je snelle reactie met de e-mail (bonnen).

Groetjes

hier ook nog niet begonnen aan de kamer ,ja alleen vandaag leeg gehaald dat was al een hele klus
was namelijk de rommel kamer haha

leuk jo een jongen ,wij horen het over een week
ik dek zelf wij ook een jongen .

ik ben 2,5 kilo aangekomen al

Dan voeg ik maar een meid toe aan de januari maand!!!
Ben inmiddels 22weken en zwanger en ben 4,9 kilo aangekomen!!
En vind het zelf heel netjes!! Het zit dan ook alleen op m'n buik!

Wij zijn ook druk aan het klussen, wij moesten ook ruimte maken voor de babykamer omdat ik een van m'n slaapkamers als schoonheidssalon gebruik!

Dus mijn schoonheidssalon gaat naar de schuur achterin de tuin, dus die zijn we nu aan t isoleren, waterleiding leggen, electriciteit aanleggen enzo.. Dus daar gaat veel werk in zitten.
Zodra dat klaar is, kunnen mijn spullen van m'n salon daar naar toe en dan kan ik met de babykamer beginnen!
Over 2weken komen mijn meubels binnen, dus wil dan al heel ver zijn!!

Zo dat is weer een heel verhaal haha!
Ojah, voelen jullie je kindje ook al Zoo goed?? M'n hele buik beweegt al mee!! Of heb ik gewoon een druktemaker? Haha!

Liefs Jessica

Ik voeg er ook een meisje aan toen hoor ;)
Maar idd meer jongens op het moment !

Begin nu pas wat plopjes te voelen (19 weken en 1 dag) maar me placenta ligt aan de voorkant ...

Terug
Bovenaan