Kennelijk zijn de jongens een beetje schaars en compenseren wij januarimama's dat weer haha. Ook wij krijgen weer een jongen.
Wij zijn ook al zo goed als klaar met de babykamer, alleen nog wat rommel opruimen. De meeste spullen hebben we nog van ons zoontje Thijs. Thijs heeft dit weekend ook nieuwe meubels gehad, zodat alle babymeubels doorgeschoven konden worden naar de babykamer. Ik zag er een beetje tegenop om Thijs in een peuterbedje te doen, omdat hij er dan zelf uit kan. Maar het is al 2 nachten goed gegaan en vanavond is hij ook gewoon gaan slapen. Helemaal trots dus. En 's ochtends wacht hij heel lief op zijn bedje tot we hem komen halen.
En jongensnamen, tja..... daar zijn we dus ook nog lang niet uit.
Ik ben tot nu toe 4 kilo aangekomen (ben nu 20 weken en 3 dagen), dus dat valt nog mee. Bij Thijs was ik rond deze tijd al 8 kilo aangekomen.
Verder gaat alles redelijk. Alleen 's ochtends ben ik nog misselijk en ik heb al last van maagzuur (gelukkig nog niet heel erg). En mijn bekken wordt er helaas ook niet beter op (licht uitgedrukt), maar daarvoor ga ik al iedere week naar de fysio. Ik voel de kleine nu echt iedere dag en gisteren kon mijn man het ook voor het eerst voelen. Echt geweldig weer.
Groetjes Wendy