ook een keer nieuws!

Hoi meiden,

Omdat Emma van 25 september is, zijn bijna alle kindjes een stuk verder in ontwikkeling. Ik lees zelfs al berichten over kruipen! Moet zeggen dat ik mede daarom ook wel op het najaar forum kijk, want ik 'sukkel' er voor mijn gevoel altijd achteraan.

Maar nu heb ik ook een keer nieuws haha! Emma rolt al een tijd op haar zij en verder, maar echt helemaal op haar buik lukte maar niet. Terugrollen lukt al een hele tijd, maar heen.....Tot vandaag! Ze lag op een kleed op de grond. Eerst werkte ze zich van het kleed af en vervolgens rolde ze op het laminaat naar buik en terug. Ze heeft gewoon meer grip zonder kleed ertussen. En, wat me nog het meest verbaasde: bij het terugrollen legde ze heel behoedzaam haar hoofd neer. Alsof ze doorheeft dat laminaat een stuk harder is dan een kleed. Knappe meid!!!

groetjes, Diane      

hang hem uit!!!!
 jeeej de volgende mijlpaal.

Heerlijk he als ze weer een stapje vooruit zijn.
Zo zitten wij ook nog met smart te wachten op yoëll z'n eerste kruipen, maar  met achteruit tijgeren en met rollen komt hij ver genoeg. Dus doet hij er geen moeite voor ook.

Pauline

kruipen? nee, daar heeft ze echt nog geen zin in lijkt het! Zodra ze op haar buik ligt, rolt ze meteen weer naar haar rug!!

groet

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi Diane,

Leuk hé elke keer die nieuwe stapjes vooruit!!

Bij mij is het net andersom. Jasper is van 2 juli dus zit erg vooraan in het trimester (meer kan bijna niet haha). Als ik dan soms lees dat sommige kindjes al staan of stapjes zetten dan is dat ook vreemd. Maar elk kind ontwikkelt zich op zijn/haar snelheid en manier en dat zie je juist zo goed hier op het forum!

Jasper doet bijvoorbeeld al een tijdje tijgeren en zitten vind hij  ook hartstikke leuk. Nu heeft hij zeg maar de koppeling daartussen gevonden dus gaat hij van tijgerstand  naar zitstand en andersom. Hartstikke leuk om te zien!

Groetjes,
Jacqueline mv Jasper (02-07-2006)  

Joehoe!! Gefeliciteerd! hahaha
Wat leuk he, als er weer iets nieuws bijkomt...
Ik merk dat ik ook erg uitkijk naar alle dingen zoals kruipen en lopen...
Maar dan ineens bedenk ik me dat ik hem ook weer niet moet gaan "grootkijken"
Dus ik geniet ook maar gewoon van alles wat hij nu wel kan...

Liefs Annet

ja goed gedaan en op naar de volgende mijlpaal.

Ik lees ook de verhalen over kruipen en staan maar Tess vindt het allemaal wel prima en doet er nog geen moeite voor.

Groetjes sandra

Hoi Jacqueline,

Grappig dat Jasper dan bijna 3 maanden ouder is dan Emma. Op deze leeftijd is dat een groot verschil! En toch hetzelfde forum. Maar ze doen het op hun eigen tempo allemaal. Sommige kindjes zijn heeeeel vlot en anderen lijken dan langzaam terwijl ze het eingelijk normaal doen. Niets van aantrekken hoor!

groetjes, Diane  

Terug
Bovenaan