ook een keer nieuws!

Twan is van 2 sept, maar doet ook nog geen aanstalten om te gaan kruipen of tijgeren oid. Hij ligt op zijn buik met armen en benen in de lucht en gilt het dan uit van plezier. Omrollen doet hij verder wel, maar meer hoef ik nog niet van hem te verwachten. Wel jammer!
We wachten hier ook met smart op zijn 1e kruipje...
Liefs Maaike mv Twan

Erg hé als je net aan het einde van septmeber bevallen bent (maud is
van 27-09-2006) Alle moeders hier zijn inderdaad weer een stukje verder
dan dat wij zijn met de ukkies.

Maar ik had er ook een stukje opgezet dat ook onze dochter nu rolt. Lekker hoor om weer iets nieuws te ontdekken.

Ze begint nu ook allemaal in mijn geicht te voelen en zit je ineens heel aandachtig e bekijken.Geweldig!!!

We sukkelen er gewoon achteraan maar met onze kleintjes komt het ook wel goed hoor.

groetjes Claudia en Maud-je

Ook hier een late....
Tijn is van 26 september dus ook hij zit aan het einde van de rit. Ik moet wel zeggen dat onze meneer wel snel is, hij kan al goed zitten, draait zich al 2 maandjes van rug naar buik en andersom en komt zelfs al vooruit (of eigenlijk achteruit) op het laminaat.
Zo zie je maar dat elk kind zich in zijn eigen tempo ontwikkelt en dat is maar goed ook, anders wordt het zo saai.
In ieder geval groot applaus en op weg naar de volgende ontwikkeling....

Groetjes Danielle (mv Tijn)

Dean is van 5 oktober en rolt ook al om. Van links naar rechts en van rug naar buik en andersom. Ook zet hij zich met zijn voetjes af als hij op z'n rug ligt. Dan ligt hij ineens een paar meter verder. Grappig om te zien.

Op naar de volgende mijlpaal!

groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan