Ik ben ook vreemdgegaan alleen ben ik niet met die man naar bed geweest. Ik ben tijdens mijn eisprong (tenminste dat denk ik volgens de berekeningen, heb normaal een cyclus van 28 dgn.) met mijn man naar bed geweest 2x. ongeveer 5 dgn erna heb ik met een andere man gezoend en hebben we elkaar met de hand betast van onderen ik vindt het erg stom van mezelf maar mijn man en ik waren niet bezig om kinderen te krijgen, en dan nog moet je niet vreemdgaan ik heb er ook ontzettende spijt van en zou het ook nooit meer doen heb hier echt wel van geleerd. Maar ja gebeurd is gebeurd. Ik heb hem dus afgetrokken en hij heeft mijn gevingerd nu is er volgens mij geen sperma bij mij naar binnen gekomen. Maar toch blijven die twijfels heel erg. Ook al kan het bijna niet anders dat het van mijn eigen man is moet ik er constant aan denken en ben erg bang dat het toch van die ander is. Ook al klopt het volgens de berekingen dat het van mijn man moet zijn. Soms wordt je echt helemaal gek van de twijfels maar toch vertel ik het mijn man niet. Hij is zo blij dat hij vader wordt ik kan het hem echt niet aan doen hem ook in die twijfels te laten zitten daarvoor hou ik te veel van hem. Ik weet het is stom stom stom maar ben gelukkig niet met hem naar bed geweest en de kans dat er sperma op zijn vinger zat is erg klein ik heb het hem gevraagd en hij vertelde dat hij ook bijna zeker weet dat er geen sperma bij mij via zijn hand bij is binnen gekomen.
Groetjes van een onzekere mama.
Groetjes van een onzekere mama.