Ook een mama die het soms niet meer weet

Ik ben het helemaal met senna eens. Vertel het niet en zorg aub dat je man er never ever achterkomt. Eerlijkheid is ontzettend belangrijk maar wat schiert je er mee op als je je man dit vertelt nu je zwanger van hem (heus, het is echt van hem) bent? Jij voelt je nu rot, als je het verteld voelen jullie je allbei miserabel. De last die jij draagt moet je nu zelf dragen en dat doe je duidelijk ook. Ik neem aan dat je zo slim bent om zoiets niet meer te doen in je leven nu je weet hoe rot je je er daarna over voelt.

Mijn ex ging vaak vreemd en of ik kwam er achter of hij zei het zelf. Ik werd er gek van en het heeft onze relatie (die toch al niet goed was) verwoest. Ik werd vreselijk onzeker van al die escapades en soms wilde ik weleens dat ik het nooit had geweten.

Misschien is het slimmer je af te vragen waarom je uberhaupt vreemd gaat. Als je het fijn heb met je partner doe je dat toch niet?

Sterkte,

Annemieke
 
doe je verhaal lekker anders op schrijven, en niet hier je hebt er nu wel genoeg over geschreven.
het is een zwanger zijn forum en geen vreemd gaan forum gezeur!!!!!
 
En leer jij ff lekker nederlands schrijven voor je weer op het zwanger zijn forum post zeg!

Citaat:'doe je verhaal lekker anders op schrijven'...Nooit Nederlandse schrijfles gehad op school? Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
 
Terug
Bovenaan