Ook een rot echo gehad

Hoi allemaal.

Nou vandaag mijn eerste echo gehad. Samen met mijn man. We waren toch wel nerveus ik ben tenslotte 44 jaar. Maar dit kindje was, is zo gewenst. Maar naar mijn berekening was ik 8 weken zwager, maar de genaecoloog kon het niet goed zien en zei, Als je 8 weken bent heb je nu een miskraam want het is veelste klein, maar ben je 6 weken zou het wel kloppen met de groote. Ik zelf heb het uitgerekend met de eerste dag van mijn laatse menstuatie en die was op 28 september. Maar mijn manlief zei Mar je was die dag wel ongesteld maar je eisprong is 8 dagen na de laatste menstruatiedag dus als ik dan ga rekenen kom ik op 6 weken zwangerschap. Dat gaf me een beetje hoop. Maar voel me verdrietig en reken nergens meer op. Nu wachten op woensdag 1 dec dan moet ik weer een ego maken. pfff Worden 6 langen dagen. En wat ik hier lees zijn er meer die dit mee oeten maken zo naar he. Veel sterkte allemaal en diegenen die gezond zwanger zijn geniet maar lekker.

haay haay,
ik heb precies hetzelfde als jou... ik moet ook woe 1 dec voor nog een echo... maar bij mij was het nog even minder.. ik ben nu als het goed is 5 weken en 1 dag ipv 7 w en 1 d.
dat scheelt 2 weken... maar ik heb ook die testen gedaan met die zwanger + wanneer de bevruchting was en dan klopt het wel allemaal want die berekening van eerste dag is natuurlijk een richtlijn mijn eisprong komt pas heel laat na mijn ongesteldheid! dus ik zie het nog wel van de zonnige kant ook omdat ik al 2 mk heb gehad en op de eerste echo was niets meer te zien. 2de keer was een leeg vruchtzakje te zien en nu zie je een vruchtzakje met embryo maar nog geen hartje daar was het nog te klein voor...
heeeel veeeeel succes met wachten deze 6 dagen probeer te genieten zolang je geen bloed verliest of krampen hebt is er niets om je zorgen over te maken!

liefs

Theredhead,

Pffff, wat een onzekerheid! Ik hoop het beste voor jullie, mijn duimen draaien inmiddels voor vele meiden hier en gaan nu overuren maken!!!

Liefs grotebroer

Hoi Shaan en grote broer,
Thanks voor jullie lieve berichtjes.
En Sjaan mijn man zei dat ook het is maar een richlijn je kan nooit met je menistruatie zwanger raken. Pff heb een aardige huildag gehad gister.. Zat al te kijken bij curretage en zo of er op gaan wachten tot het los komt. Omdat de zrts dat gelijk zei is het woensdag niet goed wordt het een curritage. Eigenlijk ook bot he?
Mijn man zei klaar nu je gaat niet nu al opgeven als je nog niks zeker weet. Wat een positive vent heb ik toch. Ha Ha Voem me beetje douwn maar moet gelukkig werken en ga nog niks zeggen op mijn werk. Vertel gewoon dat ik het verkeerd berekend heb en woensdag terug moet. Weet wel dat dit een zware week wordt. Na deze zwangerschap zal er geen een meer komen. Ik heb over deze 4 jaar gedaan en er al helemaal niet op gerekend. Dus ga maar proberen te genieten.
En hoe laat moet jij woensdag ik 10 over 10.I hou jullie op de hoogte.

xxx Marjolein

Hey Marjolein

pfff wat hefitg voor je.
Blijf nog even rustig je weet het nog niet en extra stress is ook niet goed voor je. Klikt makkelijk maar probeer het...

Weet je ik ben ook al 37 jaar... en wij hebben gewoon grote kansen op miskramen helaas :(
Wat ik wel waardeloos vind is de opmerking van de arts dat kan ook anders....
Ik heb niet gekozen voor een curritage dat doet zeer en je baarmoeder is dan gelijk van de leg waardoor een nieuwe zwangerschap op zich laat wachten.
Het komt vanzelf en valt reuze mee. Je bent gewoon zwaar ongesteld... en ik had ineens een soort prop en toen was het over. De kans op een nieuw zwangerschap is groot want je lichaam heeft het hormoon nog zei mijn gyno...
Dus ik heb voor het laatste gekozen.

We gaan gewoon duimen voor je en jij gaat lief voor jezelf zijn en goed voor jezelf zorgen!!!!

Houd ons op de hoogte

Renaat

wat vervelend dat sommige van jullie zo n onzeker echo hebben!
dat jullie zo onzeker zijn geworden door de echo!
hoop voor jullie zo dat jullie echo de volgende de keer gewoon goed is! duim ook wel even mee!
groetjes van

Jeetje, wat een onzekerheid... Geef de moed niet op. Ik ga heel hard duimen dat we met z'n allen volgende maand nog forummen over onze diker wordende buik!!!

Lieve meiden, niet bij de pakken neer gaan zitten hoor...

Hoi Renaat Kidsbaby en MamaBo,
Wat lief en opbeurend jullie berichtjes dat doet me goed. Dank jullie wel jullie zijn schatten!!!
En heb me vandaag lekker op mijn werk gestord werk in de kinderopvang met peuters dus te druk om te piekeren. En wil gewoon nog genieten. En heb ook geen krampen en bloed verlies. Dus als het zo is dat ik 8 weken ben in plaats van 6 zou ik al 2 weken een dood vruchtje hebben. Dat zou dan toch wel betekenen dat ik al pijn me buik zou moeten hebben toch???

En Renaat hoe lang duurde het bij jou voor het lichaam het afstoote? En door jou ervaring weet ik mocht het niet goed zijn ik het op de natuurlijke manier laat komen dan wordt het een soort menstruwatie dat lijkt me beter dan curritage. Zo kun je het betre verwerken denk ik.
Maaaaar we gaan van het positieve uit.

Thanks allemaal en ja duim maar kan nooit kwaat

xxxxxxxxxxxx Marjolein

Terug
Bovenaan