Ook een rot echo gehad

Ja het was niet echt opbeurend. Ik was steeds bang als ik zou gaan voor de echo dat er gezegt zou worden ´ u bnet helemaal niet zwanger´ Gewoon omdat ik het een wonder vond dat ik nog zwanger mocht worden. Dus maakte mijn man en ik er steeds grapjes over. En toen hij met de echo naar binnen ging en ik zag het vruchtje riep ik gelijk ooooo schat kijk en toen zei de genaecoloog gelijk nou volgens mij is het niet goed als je zegt dat je 8 weken bent. Pats boem weg blij gevoel. Wat een eikel. Maar na al jullie opbeurende verhalen blijf ik in mijn wondertje geloven. Het is nu nog van mij. Ik dacht later had hij niet kunnen kijken of er een hartslag was. Maar misschien is dat wel heel moeilijk met 6 weken. Hoewel het wel mogelijk is met 6 weken. tenminste dat las ik op deze site dat er wel een hartslag is.Maar ja meidens nog 4 dagen. En ergens denk ik laat mij maar over twee weken gaan dan is het nog beter te zien. ook voel ik mij nog zwanger misselijk pijnlijke borsten. Maar het schijnt dat dat hormoon gewoon doorgaat met aanmaken tot 3 maanden ook al is het vruchtje dood. Dus dat zegt ook niks. Helaas.
Maar ben super blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan. En ben ook super blij voor de meidens waar bij het wel goed en lekker verloopt. Het is het mooiste wat een vrou kan mee maken. Zo bijzonder wat er in je lichaam gebeurd.
Nou meidens een hele fijne dag vandaag
xxxxx Marjolein

Hey marjolein

Ik kreeg op zaterdag avond krampen maar er gebeurde niks ik had alvast mijn verjaardag gevierd dus dacht ben gewoon te druk geweest.
Zondag was ik jarig en na het vrijen (in de ochtend) ging ik vloeien. We schrokken ons kapot. Op internet stond dat dit kon gebeuren maar er stond ook dat als er spraken is van een miskraam het vrijen dit proces versneld...

Het vloeien stopte...

In de avond om ongeveerd 21 uur ging het helemaal mis. Het stroomde langs mijn benen ik was echt in paniek. Ik belde met het ziekenhuis maar ja ze kunnen niks voor je doen..

Toen we gingen slapen zei mijn vriend het is mis Renaat ik voel het je bent koud je borsten zijn weer zacht.... Hij had gelijk ik voelde het ook. De spanning van mijn borsten nam zaterdag al af.

De volgende morgen zat ons bed onder. De huisarts bevestigde dat de miskraam was begonnen. Hij haalde kleine sliertjes en bruine propjes eruit (sorry dit klinkt een beetje leguber maar dan weet je wat ik bedoel)

Ik moest door naar de gyn. Het kon ook een tweeling zijn. Je kan er dan 1 verliezen...
Maar je weet dat het mis is. Je voelt het..
In de wachtkamer van de gyn zit je tussen de vrouwen met dikke buiken wat een hel.... Ook zij zien mijn jank hoofd en beseffen wat er speelt...
Ongelofelijk hoe intens dit kan zijn...

De gyn was top zo onwijs lief. Ze zag nog een zakje zitten maar het zag er leeg uit.
Ik kreeg nog wel een foto mee.
De dagen erna zijn HEL...emotioneel dan.

De gyn zei geef jezelf 1 week. Laat het komen .Lukt het niet of je wilt het niet kom dan terug. Na 2 dagen kwam er een flinke ongesteldheid opzetten. Heel mooi helder rood bloed. Ik vloeide erg veel...
Ik mocht geen ob gebuiken om zo goed alles te zien. Na 6 dagen had ik ineens een prop...
en daarna was het over... Ik ben terug gegaan voor een ego en ik was helemaal schoon.
Mocht ook direct weer gaan "oefenen" hahahah.

Ik was al mijn zwangerschapssymptonen direct kwijt alleen de hormomen gierde nog. En die komen goed van pas als je dit moet verwerken.

Zo meid een uitgebreid verhaal ik hoop dat je er wat aan hebt. Blijf postief en geniet. Als het mis gaat dan heb je tijd zat om dan te huilen je zit nu in het NU...en niet bij STRAKS...

knuf Renaat

Hoi Renaat wat een verhaal zeg meis pff. kreeg er kippenvel van. Maar ik weet nu wel een beetje wat me te wachten staat. Hoewel het voor iedereen anders zal zijn. Maar het verdriet blijft.En was dit je laatste keer dat je zwanger was toen je je miskraam kreeg.? En heb je zelf al kinderen?

Ik ben de hele dag al druk in mijn huis bezig lekkere afleiding. En mijn huis is nu lekker schoon. Alleen ga ik vanavond even naar de huisarts omdat ik zo´n pijn me borst heb aan aan mijn rug aan de linker kant Joop me man zegt dat het me longen zijn ik hoest ook heel erg en ben nu ook kortademig dus ff naar laten kijken.

xxx Veel leifs Marjolein

Theredhead,

Ik duim echt voor je meis en hoop dat je woensdag een top echo hebt. Baal dat de vk/gyn soms niet nadenken over hoe ze info vertellen. Mijn vk is open en eerlijk, maar wel op een goede manier, hij geeft je duidelijkheid.

Ik heb een gezond mannetje en daarna heb ik 2 miskramen gehad. Nu wonder boven wonder zijn we weer zwanger, deze hoop hadden we beide al opgegeven. Maandag mogen we weer voor de 2de echo, super spannend! Ik hoop het beste, vandaag had ik voor het eerst een twijfel dag, daarvoor had ik een goed gevoel, maar nu had ik gewoon een rotgevoel, bah!

Beide miskramen verliepen bij mij anders, bij iedere vrouwen verlopen ze weer anders. Ik had een natuurlijke en ik heb 1 opgewekt met medicatie. Een paar dagen later bleek dat het niet goed was gegaan. Het bloed verlies, verdriet en pijn heb ik wel gehad... Uiteindelijk met spoed naar het ziekenhuis en om 22.00 uur werd ik naar de operatiekamer gereden, spoedcurritage. Ik heb er niks van vernomen...was alleen slap van het vele bloedverlies.

Toch zou ik niet teveel verhalen lezen. Je wordt er verdrietig van en voorbereiden kun je je niet. Wees positief, wees lief voor elkaar, hoop het beste en praat!

Sterkte! Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan