Theredhead,
Ik duim echt voor je meis en hoop dat je woensdag een top echo hebt. Baal dat de vk/gyn soms niet nadenken over hoe ze info vertellen. Mijn vk is open en eerlijk, maar wel op een goede manier, hij geeft je duidelijkheid.
Ik heb een gezond mannetje en daarna heb ik 2 miskramen gehad. Nu wonder boven wonder zijn we weer zwanger, deze hoop hadden we beide al opgegeven. Maandag mogen we weer voor de 2de echo, super spannend! Ik hoop het beste, vandaag had ik voor het eerst een twijfel dag, daarvoor had ik een goed gevoel, maar nu had ik gewoon een rotgevoel, bah!
Beide miskramen verliepen bij mij anders, bij iedere vrouwen verlopen ze weer anders. Ik had een natuurlijke en ik heb 1 opgewekt met medicatie. Een paar dagen later bleek dat het niet goed was gegaan. Het bloed verlies, verdriet en pijn heb ik wel gehad... Uiteindelijk met spoed naar het ziekenhuis en om 22.00 uur werd ik naar de operatiekamer gereden, spoedcurritage. Ik heb er niks van vernomen...was alleen slap van het vele bloedverlies.
Toch zou ik niet teveel verhalen lezen. Je wordt er verdrietig van en voorbereiden kun je je niet. Wees positief, wees lief voor elkaar, hoop het beste en praat!
Sterkte! Liefs grotebroer