Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gelukkig... ik ben niet de enige... de vorige keer dat het gebeurde (door mij dus...) heb ik er twee dagen de bibbers van gehad... Maar ik weet dus niet waar het plaatje vandaan komt. Ik heb gewoon via google gezocht naar afbeeldingen en het zag er idd heeeel anders uit toen ik hem geplaatst heb
ik doe dus vanaf toen al niet meer mee...
Zóóó, mijn laatste plaatje is dus ook geplakt!
Wat erg zeg! Lijkt me dat ik het wel in de gaten zou hebben als ik zoiets zou plakken.
Gelukkig is dit niet de eerste keer, anders zou ik me helemaal doodschamen.
Veel succes alle anderen, ik doe niet meer mee.
Ga nog even checken welk plaatje ik wél geplakt had!
Sil
Ja nu je het zegt Sil, ik had ook een auto met een nummerbord! Die dus maar niet gebruiken meiden!!!! Maaruh... ik doe nog steeds niet meer mee hoor... Schaamde me ook DOOD namelijk. En mijn vriend maar lachen want die weet hoe preuts ik ben in dat soort dingen...!
Ik ben dan niet zo preuts, maar dit plaatje is té ranzig voor woorden! Ik ben er gewoon een poos misselijk van geweest.
Misschien is het een manier van die autohandelaar om kopieëren van zijn auto 's tegen te gaan?