Ook een zomer mama en zin om te Hyven?

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2007 10:44:00'));

quote: mamatoriuk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 16:34:06'));

Hoi,

ik heb ook Hyves, maar jullie kunnen mij niet uitnodigen, omdat ik alles eigenlijk beveiligd heb. Ik kan jullie wel uitnodigen hoor.

Hoe kun je dat beveiligen dan??
Je profiel blijft toch zichtbaar??

Hoi Debby,

ik heb mijn hyves niet onder mijn eigen naam aangemaakt en in de instellingen mijn profiel afgeschermd voor vreemden. Alleen mijn vrienden kunnen het bekijken. Je kan ook kiezen voor vrienden van vrienden, maar dat wil ik niet. Ook hoef je niet perse een foto te plaatsen van je zelf. Zoek gewoon een leuk plaatje via google afbeeldingen en je hebt je eigen hyves.

Mijn man is het er ook absoluut niet mee eens dat ik een hyves heb aangemaakt maar dat is zijn probleem. Ik heb recht op een eigen mening en een eigen ding. Als je in hyves mijn nickname invoert (mamatorist mamatorist) kan je wel mijn foto zien maar verder niets.

Groetjes van Marloes

Groetjes Debby

Hoi hoi,

ik zal het er met hem over hebben.
Maar ik wil hier geen ruzie over krijgen.
Eerst had ik partyflock, gegevens afgeschermd, maar alsnog konden ze je foto's bekijken.
Nu hebben we Toddler voor Dylano, beveiligd met w8woord en nickname
Ik hoop dat hij het goed gaat vinden.
Het is niet zo dat ik onder de duim ofzo zit hoor, maar wil er gwn geen ruzie over.

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

ze kunnen alleen je profielfoto zien. Maar, zoals ik al zie, google een leuk plaatje en zet dat neer. Verder kunnen ze nergens in kijken. Probeer maar eens om in mijn hyves te kijken.

Groetjes van Marloes

hallo
ik wil ook wel meedoen. lorena is geboren op 17-7-2007
het lijkt me erg gezellig.
 www.w-vanderploeg.hyves.nl

liefs wendy

Nou, we hebben Hyves.
Hebben er goed over gepraat maar ook duidelijke afspraken over gemaakt.
Hebben dus afgesproken dat we het rustig aan op zullen bouwen, kijken hoe dat gaat dan.
Mijn vriend is een beetje bang dat ik dan helemaal niet meer achter de laptop weg te slaan ben.
Doe het dus rustig aan.
Jullie horen nog van mij...De tijd zal het leren.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan