Vanochtend voor de 3e echo bij de gynaecoloog geweest. Vorige week was er "iets" van 7,8 mm te zien en vandaag (7 weken) zou er toch een hartje te zien moeten zijn. Helaas is het "iets" niet gegroeid en was er geen verschil met vorige week. Ik moet me dus gaan voorbereiden op een komende miskraam die tussen nu en een week of 3 zal moeten gaan komen. Wat onwerkelijk dit, sta je eerst nog ongelovig met een test in je handen, raak je net aan het idee gewend en ben je inmiddels zielsgelukkig en een paar weken later lijkt het wel of de wereld net vergaan is. Ik vind het zo onwerkelijk en kan nog niet echt aan het idee wennen. Zeker omdat de werkelijke miskraam nog moet komen. Kon het niet opbrengen om naar mijn werk te gaan vandaag, maar dit als een zombie thuiszitten werkt ook niet echt opbeurend.
Moest het even delen met jullie.
Heel veel geluk voor alle zwangere dames, ik hoop dat jullie over een maandje of 7-8 een gezond kindje in jullie armen zullen houden.
Liefs
(mama)dani
Moest het even delen met jullie.
Heel veel geluk voor alle zwangere dames, ik hoop dat jullie over een maandje of 7-8 een gezond kindje in jullie armen zullen houden.
Liefs
(mama)dani