Ook even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil mij even voorstellen, ik ben zoals mijn forumnaam eigenlijk al duidelijk maakt 22 en bijna 23 jaar. Sinds gister lees ik met jullie mee.
Ik heb al erg veel informatie gelezen over; zwanger worden, zwanger zijn, voeding, wat te doen en te laten, baby's, etc.
Mijn kinderwens is al bijna een jaar aanwezig, overigens bij mijn vriend ook wel, maar iets minder sterk dan mij. Wij hebben  destijds dan ook besloten om even te wachten, zodat ik eerst mijn studie kan afronden en we rustig op zoek konden gaan naar een huis (we gaan binnenkort samenwonen).
Aangezien dit eindelijk bijna het geval is (kon mij niet snel genoeg meer gaan), zijn wij sinds half april zijn wij gestopt met de pil.

Ik zal geregeld aanwezig zijn. Groetjes ik.

hallo van harte welkom!!
ik ben cora bijna 21 jaar!! wij wonen net sinds februari samen en zijn vanaf maart gestopt met de pil!!! kus

Hoi 1983

Ook jij van harte welkom.
Je zal veel gezelligheidv vinden hier en veel antwoorrden op je vragen...en alles eigenlijk.
Succes met klussen voor de eerste!

Liefs Linnepinnie

Hallo Cora,

Leuk  om te lezen lijkt een beetje op dezelfde situatie als ons! Ik heb altijd het gevoel dat veel mensen ons ook niet zullen begrijpen, omdat je immers nog maar net samenwoont.
Maar wij gaan er toch lekker voor! Immers voel je zelf het beste je relatie aan.
Daarnaast weet je ook niet wanneer het raak zal zijn. Wij hebben de sleutel al een maand van ons huis.  Zijn alleen achter verborgen gebreken gekomen, die aanvechten en daarna nog verbouwen.

Groetjes

ja lekker laten kletsen! wij wonen nog maar net samen maar we hebben al bij 5 jaar een relatie!!!! en als je er klaar voor bent is het goed toch!! en idd het kan nog wel heel lang duren voordat het raak is!! kunnen we mekaar mooi op de hoogte houden!! kus

welkom

Ik ben hier zelf ook nog maar een week.
Ik vind het hier super meiden reageren ook super snel.
Elke vraag die je steld krijgt ook een antwoord dus
vraag maar raak.

succes met alles

gr berna  

Hoi,
Ook jij welkom, en heel veel fijne vruchtbare dagen ook voor jou !!
Ik lees al sinds februari mee, en ben sinds een week of twee actief. vind het erg leuk, en kijk elke dag even hoe we er voor staan met z'n allen zeg maar!! hihi
Groet R

hoi hoi

welkom hier op het forum!!!
ben ook verslaafd  aan dit forum!!!
moet elke dag ff kijken hoe het met iedereen gaat.

succes met het zwanger worden!!!

xxxtam80 (ronde 11,1e kindje)

Terug
Bovenaan