Ook even voorstellen...

Bedankt allemaal,

Echt super om  al zoveel reacties te lezen in zo'n korte tijd.
Ik denk dat dat ook belangrijk is voor een forum, het samenlevings gevoel, daar doe je het immers toch ook voor. Bovendien hebben we met z'n allen zoveel kennis die je op deze manier met elkaar kunt delen!
Anders mag je wel tientallen boeken lezen om je antwoordt te  vinden.

Bedankt allemaal,

Echt super om  al zoveel reacties te lezen in zo'n korte tijd.
Ik denk dat dat ook belangrijk is voor een forum, het samenlevings gevoel, daar doe je het immers toch ook voor. Bovendien hebben we met z'n allen zoveel kennis die je op deze manier met elkaar kunt delen!
Anders mag je wel tientallen boeken lezen om je antwoordt te  vinden.

ja maar dit is leuker iedereen leeft met elkaar mee en vertelt dingen!!!!!!! BEST WEL GEZELLIE!

Hoi hoi

Ik ben ook net nieuw en vind het ook nu al gezellig. Kan al moeilijk van de compu af komen haha! Ik vind het leuk om te lezen dat er meerdere zijn van mijn leeftijd.Toen ik ging trouwen, ik was toen net 4 dagen 22, kreeg ik ook al veel reacties van; meid wat ben je jong, maar ja als het goed voelt, voelt het goed toch!!
Veel succes en plezier met het proberen om zwanger te worden

Groetjes

Welkom op dit forum en veel lees/praat en klus plezier!!!!
Groetjes, Alida

Hoi hoi,

welkom hier en veel geluk samen in jullie nieuwe huisje en dat er maar snel een kamertje extra ingericht moet worden toch?

Hoi,
Namens mij natuurlijk ook een warm welkom hier.
Het is idd behoorlijk verslavend omdat je allemaal met hetzelfde bezigbent...
Ik hoop dat je snel de sleutel krijgt van je paleisje.
Heel veel plezier hier op het forum
Liefs melanie

Hey!
Wat gezellig dat je er bij bent gekomen, hoe meer zielen hoe meer vreugt he?
En zoals de andere meiden al zeggen, is deze forum erg verslavend ook omdat je hier kan vertellen wat je verder aan de buitenwereld nog niet kwijt wil.
In ieder geval succes met het zwanger worden....een hele spannende tijd!
Groeten van Miena!

Terug
Bovenaan